خبرگزاری کار ایران

رحیمی خبر داد:

پیگیری آخرین اقدامات در مورد بهبود شرایط سربازان از وزیر دفاع

asdasd
کد خبر : ۵۰۴۰۰۱

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد که هفته آینده نتیجه اقدامات انجام شده در مورد بهبود شرایط سربازان را با توجه به سالگرد حادثه غم‌بار سقوط اتوبوس سربازان به دره نی‌ریز، از وزیر دفاع جویا خواهم شد.

به گزارش ایلنا، علیرضا رحیمی در کانال تلگرامی‌اش با اشاره به سالگرد سقوط اتوبوس سربازان به دره نی‌ریز و به‌دنبال آن به شهادت رسیدن و مجروح شدن آنها، اعلام کرد: یکسال پس از حادثه غمبار برای سربازان وطن، امیدواریم ستاد کل نیروهای مسلح برنامه تغییر در وسایل نقل و انتقال سربازان و تقویت ایمنی و سلامت آنها را به کمیسیون امنیت ملی مجلس ارائه دهند.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بر همین اساس هفته آینده از وزیر دفاع نتیجه اقدامات یکساله درخصوص بهبود شرایط سربازان را خواهیم خواست.

نماینده تهران در مجلس دهم همچنین تصریح کرد: هر سرباز عزیز یک خانواده و سرمایه کشور است. شریک غم خانواده هایشان هستیم.

به گزارش ایلنا، به‌دنبال واژگونی دو دستگاه اتوبوس حامل سربازان پادگان آموزشی «۰۵» کرمان که بامداد ۲ تیرماه سال گذشته در کیلومتر ۱۵ جاده نی‌ریز کرمان و کیلومتر ۶۵ جاده سروستان شیراز روی داد، ۱۴ سرباز به شهادت رسیدند و بیش از ۲۲ سرباز مجروح شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز