خبرگزاری کار ایران

بیانیه حزب اتحاد در محکومیت اهانت به رئیس‌جمهور:

دلواپسانى که در روز قدس به روحانی توهین کردند به جمهوریت نظام تاختند/ کشور به وحدت و همگرایی نیاز دارد

asdasd
کد خبر : ۵۰۴۱۹۹

در پی اهانت به رییس جمهوری اسلامی ایران در راهپیمایی روز قدس، حزب اتحاد ملت ایران اسلامی با صدور بیانیه‌ای ضمن اعتراض به این نوع رفتارها بر نیاز کشور به وحدت و همگرایی تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، متن کامل بیانیه به این شرح است:  

بسم الله الرحمن الرحیم

راهپیمایی روز قدس که همه ساله به فرمان امام خمینى(ره) در اعتراض به رژیم صهیونیستى برگزار می‌شود، به نمادی برای محکومیت رفتارهاى غیرانسانى و نژادپرستانه این رژیم تبدیل شده است. 

روز قدس امسال نیز بنا بود در کشورما نه تنها طبق روال مرسوم هر ساله شاهد حمایت از مردم مظلوم فلسطین باشیم، بلکه با توجه به تهدیدهاى منطقه‌ای به نمادى از وحدت ملى و همگرایی نیز مبدل شود. از این رو همه احزاب و گروه‌ها و شخصیت‌ها متحد و یک صدا از مردم براى شرکت در این مراسم دعوت به عمل آوردند.

با کمال تاسف عده‌ای به ظاهر خودسر در اقدامى تفرقه‌افکنانه به منتخب ملت و برخی از شخصیت‌های شناخته‌شده کشور تاختند و با شعارهاى توهین‌آمیز نه تنها تصویر تلخی از مراسم دیروز به سراسر ایران و جهان مخابره کردند، بلکه با طرح شعارهایی خطاب به رئیس جمهوری عملا نشان دادند که نه دغدغه وحدت‌ملی را دارند و نه نگران مردم مظلوم فلسطین هستند و نه واهمه‌ای از رفتار حرمت‌شکنانه دارند که به یقین انعکاس بسیار نامطلوبی از این روز به دنبال داشته است.

بی تردید این نوع رفتارها آن هم پس از برگزارى انتخاباتی باشکوه در تناقض آشکار با وحدت‌ملى است و نگرانی‌ها را از تشدید دوقطبی‌هایی که به تعبیر رهبر معظم انقلاب آسیب‌های جدی به انسجام و وحدت جامعه وارد می‌کند، به دنبال دارد.

از یاد نبرده‌ایم که رهبر کبیر انقلاب اسلامى تاکید کردند: “آن هایی که به اسم اسلام مشغول شده‌اند به اعمال سرخودى، این‌ها کرم‌هایی هستند که باطن این نهضت را به فساد خواهند کشید، به اسم اسلام، اسلام را دارند از بین می برند. اشخاصی نفوذ کرده‌اند در همه جا، به اسم اسلام، اسلام را مى‌پوسانند. اسلام را می‌کوبند.” (صحیفه امام جلد ١١ صفحات ٣١٣ تا ٣١٥) 

دلواپسانى که در روز قدس خواسته یا ناخواسته، سازمان‌یافته یا سازمان‌نیافته به دکتر حسن روحانی، منتخب ملت ایران توهین کردند به واقع به بیش از ٢٤ میلیون رای مردم و به جمهوریت نظام تاختند و حرمت‌ها را شکستند.

حزب اتحاد ملت ایران اسلامى ضمن اعتراض به این نوع رفتارها، تاکید می‌کند در شرایطى که کشور بیش از پیش به وحدت و همگرایی نیاز دارد و در شرایطی که منخب ملت باید توان و ظرفیت خود را براى حل مشکلات کشور بکار گیرد و در زمانه‌اى که وحدت کلید واژه اصلى امنیت کشور است، این نوع رفتارها بیشترین تهدید برای امنیت ملی و مصالح عمومى کشور خواهد بود.

حزب اتحاد ملت ایران اسلامى ضمن حمایت و همراهى با رئیس جمهوری منتخب ملت بر این باور است که در فضای پسا انتخابات باید به سمت همدلی، تفاهم و تعامل و گفتگوهای سازنده برای حل نابسامانى‌هاى کشور و نیز تقویت نقش اثرگذار ایران در منطقه پر آشوب خاورمیانه پیش رفت.

حزب اتحاد ملت ایران اسلامی

دوم تیرماه ١٣٩٦

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز