خبرگزاری کار ایران

فرمانده هوافضای سپاه:

عملیات موشکی انسجام تروریست‌ها را به طور کامل از بین برد

asdasd
کد خبر : ۵۰۴۳۰۱

فرمانده هوافضای سپاه تاکید کرد: حمله موشکی به مواضع داعش در دیرالزور سوریه به نیابت از ملّت دشمن‌ستیز ایران، خانواده شهدا و بازماندگان و آسیب‌دیدگان حوادث ترویستى تهران انجام شد.

 به گزارش ایلنا، سردار حاجی‌زاده در نخستین حضور رسانه‌ای در آیین شب شعر «قیام موشک‌ها» در سازمان فرهنگی هنری اوج در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه پیام حمله موشکی سپاه به داعش را دشمنان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای ایران دریافت کردند،‌ گفت: حمله موشکی به مواضع داعش در دیرالزور سوریه به نیابت از ملّت دشمن‌ستیز ایران، خانواده شهدا و بازماندگان و آسیب‌دیدگان حوادث ترویستى تهران انجام شد. 

عملیات موشکی انسجام تروریست‌ها را به طور کامل از بین برد 

او افزود: همانطور که ما وقتى به زیارت می‌رویم به نیابت از دیگران نیت می‌کنیم و زیارت انجام می‌دهیم، این عملیات را نیز ما به نیابت از مردم ایران و برای رضای خدا انجام دادیم. 

فرمانده هوافضای سپاه خاطرنشان کرد: همه مسئولان و مردم با هر گرایش، زبان، قوم و دین ملت ایران یکپارچه بودند و خداوند متعال به این کار برکت داد و با این حمله موشکی ضربه سنگین و تلفات زیادى از دشمن گرفته شد و این عملیات انسجام تروریست‌ها را به طور کامل از بین برد.

 هر روز اطلاعات جدیدى از ابعاد عملیات موشکی به دست‌مان می‌رسد

 فرمانده نیروی هوا فضای سپاه افزود: هر روز اطلاعات جدیدى از ابعاد این عملیات به دست‌مان می‌رسد و اطلاعات جدیدترى نیز حاصل خواهد شد. 

سردار حاجی‌زاده ادامه داد: این عملیات، ضربه مهلکى بود و ما هم از ملت ایران تشکر می کنیم و سرباز کوچکى هستیم که کار کوچکى انجام دادیم که مورد محبت مردم قرار گرفت. 

پیام عملیات موشکی براى دشمنان ما خیلى بیشتر از تروریست‌ها بود 

فرمانده هوافضاى سپاه همچنین گفت: ما یک عملیات علیه تروریست‌ها انجام دادیم اما به نظر می‌رسد پیام این عملیات براى دشمنان منطقه‌اى و فرامنطقه‌اى ما خیلى بیشتر از یک حادثه براى تروریست‌ها بوده است. 

سردار حاجی‌زاده با تاکید بر اینکه دشمنان ما پیام را دریافت کردند، تصریح کرد:‌ در رزمایش‌ها گاهى برخى مطالب مطرح شد که به نظر می‌رسید دشمن از توان ما خیلى مطمئن نبود ولى نخستین موشک ما زمانی که به مواضع داعش اصابت کرد که به فاصله چهار دقیقه هواپیماى بدون سرنشین امریکا بالا سر سوریه بودند. یعنى این عملیات به طور کامل روشن و آشکار بود و همه دیدند چه اتفاقى افتاد.

موشک‌هایی که استفاده کردیم دومرحله‌ای است

فرمانده هوا فضاى سپاه گفت: البته شاید حضور هواپیماهاى امریکایى به واسطه اطلاعى بود که از مرکز ائتلافى در منطقه دریافت کرده بود اما مهم آن است که بالاخره دیدند چه اتفاقی افتاد. 

سردار حاجى‌زاده همچنین درباره حاشیه‌سازى صهیونیست‌ها که گفته‌اند موشک‌ها درست اصابت نکرده است، گفت: موشک‌هایی که استفاده کردیم دومرحله‌ای است یعنى موتور بعد از خاموشى موتور از سر جنگی جدا می‌شود و ما نیز اصابت‌ها را به سرعت برای ملت ایران مخابره کردیم. 

بدنه موشک‌ها در عراق سقوط کرد

 او افزود: موتور این موشک‌ها تا صد کیلومتر قبل‌تر سقوط می‌کند و با عراق برای اصابت آنها در یک منطقه کویرى هماهنگ بودیم.  

 فرمانده هوافضاى سپاه خطاب به کارشناسان رژیم صهیونیستی گفت: این بدبخت‌ها که حالا اسمشان رو کارشناس گذاشته‌اند، این موتورها را دیدند و گفتند که موشک‌ها در عراق سقوط کرده است، آنها نمیفهمند که این موتور مرحله اول و سرجنگى است و همه موشک‌ها به اهداف تعیین شده به صورت نقطه‌ای اصابت کرده است و این تلفات سنگین داعش نیز اتفاقی نیست. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز