خبرگزاری کار ایران

در نامه‌ای خطاب به اژه‌ای؛

کانون وکلا آمادگی خود را همکاری در زمینه بازداشت قضات و وکلای متخلف اعلام کرد

asdasd
کد خبر : ۵۰۴۵۴۰

رییس کانون وکلای دادگستری مرکز طی نامه‌ای به سخنگوی قوه قضاییه در خصوص مطالب بیان شده در نشست خبری اخیر ایشان، آمادگی خود را جهت هرگونه همکاری در زمینه بازداشت ۵۰ قاضی، کارشناس و وکیل دادگستری متخلف و ... از طریق کمیسیون موضوع ماده ۵۵ قانون وکالت و کمیسیون نظارت و بازرسی این کانون اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، متن نامه امیر حسین آبادی به حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای به شرح زیر است:

حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای محسنی‌اژه‌ای

معاون محترم اول و سخنگوی قوه قضائیه

با سلام و احترام و عرض تبریک به مناسبت هفته قوه قضائیه؛

در نشست خبری روز سه شنبه مورخ ۳۰ /۰۳ /۹۶ اعلام فرمودید «دادستان کل کشور در سال ۹۵ نظارت خود را بر محاکم، ضابطان قضایی و دیوانعالی کشور افزایش داد و همچنین شاهد نظارت هرچه بیشتر حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه، تشدید نظارت دادسرای انتظامی به صورت برنامه های موردی، آشکار و مخفیانه بودیم که به بازداشت ۵۰ قاضی، کارشناس و وکیل دادگستری متخلف و ... انجامید.»

کانون وکلای دادگستری مرکز ضمن اعلام سپاس و قدردانی از دستگاه محترم قضایی و شخص جنابعالی که با این افراد برخورد جدی می نمایید، آمادگی خود را جهت هرگونه همکاری در این زمینه، از طریق کمیسیون موضوع ماده ۵۵ قانون وکالت و کمیسیون نظارت و بازرسی این کانون اعلام می نماید.

همچنین استدعا دارد دستور فرمایید نام و مشخصات وکلایی که در رابطه با این ۵۰ نفر متخلف تحت تعقیب کیفری قرار گرفته اند را اعلام تا چنانچه عضو  کانون وکلای دادگستری مرکز هستند، نسبت به تعقیب انتظامی آنان اقدام گردد.

رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز - دکتر امیر حسین آبادی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز