خبرگزاری کار ایران

پنتاگون:

با جنگیدن ایران و سوریه علیه داعش، مشکلی نداریم

asdasd
کد خبر : ۵۰۴۶۱۴

وزارت دفاع ایالات متحده آمریکا اعلام کرد که با جنگیدن ایران و ارتش سوریه علیه گروه تروریستی داعش مشکلی نداریم.

به گزارش ایلنا به نقل از آسوشیتدپرس، «رایان دیلون» سخنگوی ائتلاف آمریکایی به اصطلاح ضد داعش روز گذشته –یک‌شنبه- اعلام کرد که ایالات متحده آمریکا هیچ مشکلی با اصل مبارزه با تروریسم ندارد.

وی که از طریق یک ویدئو کنفرانس خبری با خبرنگاران مستقر در وزارت دفاع ایالات متحده گفت‌وگو می‌کرد، تصریح کرد که هدف آمریکا از بین بردن گروه تروریستی داعش در هر مکانی که این گروه تروریستی داعش حضور دارد، است.

دیلون ادامه داد که آمریکا حتی در شورای امنیت نیز با در نظر داشتن همین اصل هیچ طرحی مبنی بر تعیین راهبرد در این زمینه برای دولت و ارتش سوریه تعیین نکرده است.

سخنگوی ائتلاف آمریکایی به اصطلاح ضد داعش تاکید کرد که در صورت عزم سوریه، ایران و روسیه برای مبارزه با این گروه تروریستی ایالات متحده آمریکا هیچ مشکلی با این موضوع نخواهد داشت.

وی تاکید کرد که اطلاعات موجود نشان‌دهنده تلاش جبهه سوریه، ایران و روسیه برای حرکت به سوی مناطق تحت تسلط گروه تروریستی داعش بوده و اگر آن‌ها نشان دهند که می‌توانند این کار را انجام دهند نشانه خوبی است.

رایان دیلون در انتها تصریح کرد که حضور آمریکا در منطقه برای مبارزه با گروه تروریستی داعش در قالب یک ائتلاف است و اگر دیگران هم می‌خواهند با گروه تروریستی داعش مبارزه کنند، آمریکا با این امر مشکلی ندارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز