خبرگزاری کار ایران

غلامعلی رجایی:

اشتباهات جناح دلواپس اصولگرا تمامی ندارد/ یک باخت انتخاباتی و این همه دلهره وعقده وکینه؟

asdasd
کد خبر : ۵۰۴۷۴۸

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: ستاد نماز جمعه تهران باید پاسخگو باشد که چرا تریبون مهم نماز عید فطر تهران را که بصورت زنده از شبکه یک سیما هم پخش می شود مکرر در اختیار مخالفان بی انصاف و کم اطلاع دولت قرار می دهد تا درحضور رییس جمهور منتخب مردم،وی را عملا هتک کنند؟

به گزارش ایلنا، غلامعلی رجایی در واکنش به اشعاری که مداح امروز نمازعیدفطر در مصلی تهران از پشت تریبون قرائت کرد، در کانال تلگرامی خود نوشت:

سلام

عید همه مبارک.

اشعاری که میثم مطیعی قبل از اقامه نماز عید توسط رهبری درمصلای تهران خواند، کام بسیاری را تلخ کرد.

امروز برای یک لحظه خودم راجای دکتر روحانی گذاشتم و گفتم اگرجای روحانی بودم، وقتی این مداح عملا در هجو ایشان شعر می خواند پا می شدم  و مراسم را تا اقامه نماز رهبری ترک می کردم.

کماکان معتقدم سناریوی مستمرا در حال اجرای مخالفان دولت و شکست خوردگان بی‌جنبه انتخابات اخیر،عصبانی کردن دکتر روحانی است.

من که طبع شعری دارم می دانم  که حتما از مدتها قبل به شاعری، سفارش سرودن این شعر داده شده است تا جناب روحانی را در صف اول نماز مجسم کند و شعرش را خطاب به او بگوید.

دکتر روحانی که بقدر کافی میدان دیده است و این جریان را می شناسد،باید خویشتن دار باشد. بهتراست در چنین مواردی برای اینکه شاهد هتک خود نباشد، حضور خود را در مراسم بگونه ای طراحی کند که همزمان با ورود رهبری یا لحظاتی قبل از ورود ایشان به مراسم نماز ،وارد صف نماز شود.

ستاد نمازجمعه تهران ستاد سلیقه خاصی نیست و نباید باشد.

این ستاد باید پاسخگو باشد که چرا تریبون مهم نماز عید فطر تهران را که بصورت زنده از شبکه یک سیما هم پخش می شود مکرر در اختیار مخالفان بی انصاف و کم اطلاع دولت قرار می دهد تا درحضور رییس جمهور  منتخب مردم،وی را عملا هتک کنند؟

بگمانم این رویه ستاد نمازجمعه تهران، هواداران بی شمار دولت را که فارغ از سلایق سیاسی شان مشتاقانه درنماز عیدفطر به امامت رهبری به مصلا می کشاند، در مرتبه های بعدی دچار چنان تردید و تزلزلی خواهد کرد که به رغم ارادتشان به رهبری، ترجیح بدهند درمساجد محل شان، نماز عید بخوانند و عطای حضور در مصلا را به لقایش ببخشند.

عجیب است!

یک باخت انتخاباتی و این همه دلهره وعقده وکینه؟آن هم با هزینه ومصادره کردن جولطیف معنوی اقامه نماز عیدفطر؟

شوربختانه یا خوش بختانه اشتباهات جناح دلواپس اصولگرا تمامی ندارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز