خبرگزاری کار ایران

به منظور افتتاح چندین طرح بزرگ اقتصادی وگردشگری؛

معاون اول رئیس جمهور فردا به گیلان می‌رود

asdasd
کد خبر : ۵۰۴۷۸۰

استاندار گیلان گفت: معاون اول رئیس جمهور فردا به منظور بازدید از پروژه‌های عمرانی بزرگ و بهره‌برداری از چند طرح و بررسی وضعیت اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی به گیلان سفر می‌کند.

به گزارش ایلنا، محمدعلی نجفی امروز از سفر معاون اول رئیس‌جمهور طی روز آینده به منظور افتتاح چندین طرح بزرگ اقتصادی، عمرانی و گردشگری و همچنین شرکت در جلسه شورای اداری با رویکرد اقتصاد مقاومتی به گیلان خبر داد و گفت: در این سفر دو روزه، ۹ پروژه گردشگری، صنعتی، عمرانی، اقتصادی و زیربنایی در چند شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

او که در نشست هماهنگی سفر معاون اول رئیس جمهور به گیلان سخن می‌گفت، با اشاره به ایجاد اشتغال مستقیم برای ۹۲۹ نفر با اجرای این طرح‌ها اظهار داشت: تقریباً تمامی این هزینه‌ها توسط بخش خصوصی سرمایه‌گذاری شده است.

بر پایه این خبر، جمعی از معاونان رئیس جمهور، وزیران، روسای سازمان‌ها و مدیران عامل بانک‌های کشور نیز اسحاق جهانگیری را همراهی می‌کنند. 

بازدید از باقیمانده پروژه آزادراه قزوین - رشت و بازدید از راه‌آهن رشت - قزوین، از جمله برنامه‌های معاون اول رئیس جمهور در این سفر است. 

نجفی همچنین بررسی ادامه ساخت پروژه راه‌آهن قزوین - رشت به بندر کاسپین، بندر انزلی و آستارا را از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده در بازدید معاون اول رئیس‌جمهور ذکر و این بازدید را موجب شتاب‌بخشی در مراحل پایانی اجرای این پروژه دانست. 

سایت بندری و بندر کاسپین نیز از جمله پروژه‌هایی است که مورد بازدید معاون اول رئیس جمهوری و همراهان او قرار می‌گیرد.

استاندار گیلان با بیان اینکه در این نشست برنامه‌های آینده دولت در استان بررسی و تصمیم‌گیری می‌شود، خاطرنشان کرد: هدف این است تا زمینه‌ای فراهم شود که در شرایط انتقال دولت یازدهم به دولت دوازدهم، کندی در نظام اجرایی و مدیریتی استان و بخش‌های مختلف اقتصادی و پروژه‌های عمرانی ایجاد نشود. 

او با یادآوری بهره‌برداری از ۲۵ هزار میلیارد ریال پروژه در استان در سفر فروردین ماه امسال رئیس جمهور به گیلان گفت: در دهه فجر سال گذشته، ۳۴ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال پروژه به بهره‌برداری رسید و در هفته دولت پیشرو نیز پروژه‌های بسیاری آماده افتتاح است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز