خبرگزاری کار ایران

کاتب به ایلنا خبر داد؛

ارائه گزارش رییس ستاد قاچاق کالا و ارز در نشست غیرعلنی یکشنبه مجلس / سوال از وزرا در دستورکار جلسات علنی هفته آینده

asdasd
کد خبر : ۵۰۴۸۳۱

عضو هیات رییسه مجلس با اشاره به برگزاری جلسات علنی و کمیسیون‌های تخصصی مجلس در هفته آینده، از برگزاری نشست غیرعلنی روز یکشنبه به‌منظور ارائه گزارش رییس ستاد قاچاق کالا و ارز به نمایندگان خبر داد.

غلامرضا کاتب در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به ازسرگیری جلسات علنی و غیرعلنی مجلس شورای اسلامی از هفته آینده، گفت: مجلس شورای اسلامی به‌منظور بررسی وضعیت قاچاق کالا و ارز یکی از جلسات هفته آینده را به‌صورت غیرعلنی به ارائه گزارش رییس ستاد قاچاق کالا و ارز اختصاص داده است.

او گفت: در این راستا قرار است در ابتدای نشست روز یک‌شنبه به‌صورت غیرعلنی میزبان رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز باشیم تا در این رابطه به نمایندگان گزارش بدهند.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی همچنین از سوال از وزراء به‌عنوان دیگر دستورکارهای مجلس در هفته آینده خبر داد و گفت: این‌که کدامیک از سوال از وزرای کابینه در دستور کار صحن قرار می‌گیرند، در ادامه اعلام خواهد شد.

به گزارش ایلنا، بهروز نعمتی سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی پیش از این از برگزاری جلسه غیرعلنی مجلس به‌منظور ارائه گزارش رییس ستاد قاچاق کالا و ارز خبر داده و گفته بود که علاوه بر این مقام مسئول، معاون اقتصادی وزارت اطلاعات، مسئولان مرکز پژوهش‌های مجلس و نمایندگان کمیسیون‌های مرتبط نیز گزارش‌هایی درخصوص قاچاق کالا و ارز ارائه می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز