خبرگزاری کار ایران

تقدیر رهبر انقلاب از تلاش‌های ستاد دیه

asdasd
کد خبر : ۵۰۵۰۶۱

رهبر معظم انقلاب از تلاش‌های انجام شده در حوزه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد تقدیر کردند.

به گزارش ایلنا، ماه ضیافت الهی مردم نوعدوست ایران اسلامی میزبان برگزاری بیش از ۳۰۰ همایش گلریزان ویژه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و غیرکلاهبرداری بودند که از این محل، با جمع‌آوری مبلغی معادل ۶۰۰ میلیارد ریال، زمینه استخلاص دو هزار زندانی واجد شرایطی که نه بر حسب سوء‌نیت مجرمانه بلکه به دلیل وقوع یک اتفاق ناخواسته روانه حبس شده بودند، فراهم شد. 

امام خامنه‌ای حفظه‌الله در خطبه‌های نماز عید سعید فطر نیز به این اقدام خداپسندانه اشاره کردند و کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد را از جمله نشانه‌های فضای معنوی در ماه رمضان دانستند. 

علاوه بر حمایت‌های معنوی رهبر فرزانه انقلاب از فعالیت‌های ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به آزادی زندانیان نیازمند، معظم‌له هر ساله چند روز پیش از برگزاری جشن گلریزان ستاد دیه کشور با بذل کمک‌های ارزشمندشان چراغ این آیین سنتی را روشن کرده و می‌کنند که امسال هم طبق این سنت حسنه، ایشان با اهدای مبلغ ۳۱۳ میلیون تومان آغاز سی‌امین آیین گلریزان ستاد مرکز را کلید زدند. 

گفتنی است، ستاد دیه به عنوان تنها متولی آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در کشور، از بدو تاسیس خود در سال ۶۹ با کمک‌های مردمی و مساعدت‌های مسئولین نظام زمینه آزادی بیش از ۱۰۵ هزار زندانی نیازمند و آبرومند را فراهم کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز