خبرگزاری کار ایران

رحیمی خبر داد؛

برگزاری جلسه رسیدگی به پرونده موسسه‌های کاسپین و آرمان در کمیسیون اصل نود/ احتمال طرح سوال از وزیر کشور درصورت قانع نشدن نمایندگان

asdasd
کد خبر : ۵۰۶۱۴۰

نماینده مردم تهران در مجلس از برگزاری جلسه رسیدگی به موضوع موسسه‌های مالی و اعتباری به‌ویژه کاسپین و آرمان در کمیسیون اصل نود مجلس خبر داد.

به گزارش ایلنا، علیرضا رحیمی در مطلبی که در کانال تلگرامی‌اش منتشر کرد، به تشریح آخرین وضعیت موضوع رسیدگی به پرونده موسسه‌های مالی و اعتباری به‌ویژه کاسپین و آرمان پرداخت.

این نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در این رابطه نوشت: همزمان با برگزاری جلسه مهم رسیدگی به موضوع موسسات اعتباری به‌ویژه کاسپین و آرمان که فردا، یکشنبه ۱۱ تیرماه، با حضور مسولان ارشد بانک مرکزی، دادستانی، ناجا، ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی و سازمان بازرسی کل کشور در کمیسیون اصل نود، وزیر اقتصاد، در کمیسیون اقتصاد به سوال‌های بیش از ۸۰ نماینده در همین موضوع پاسخ خواهد گفت. 

او ادامه داد: اگر نمایندگان از پاسخ وزیر قانع نشوند، برابر آیین‌نامه داخلی مجلس موضوع سوال از وزیر برای طرح در صحن به هیات رییسه مجلس گزارش خواهد شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: درگیر شدن ده‌ها هزار خانواده با موضوع طلب بلاوصول از موسسات اعتباری و تاثیرات شکننده استنکاف موسسات از پرداخت دیون و تعهدات خود به سپرده‌گذاران بی‌امان مستقیماً همه اعضای خانواده‌ها و بالتبع بخش معظمی از جامعه را با ناامنی روانی مواجه کرده است.

او یادآور شد: امیدواریم قبل از اینکه نوبت به ورود کمیسیون امنیت ملی به موضوع شود کمیسیون‌های اصل نود و اقتصاد با راهکارهای عملی و شدنی برای خروج از این معضل ملی راهگشا شوند.

رحیمی در پایان خاطرنشان کرد: ناامنی روانی سپرده‌گذاران وعدم اطمینان از شرایط پیش‌رو درکنار خسارات مالی وسیع، شرایط خانواده های طلبکاران را پیچیده‌تر کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز