خبرگزاری کار ایران

در پیامی؛

زهرا مصطفوی درگذشت سیدرضا نیری را تسلیت گفت

asdasd
کد خبر : ۵۰۶۶۱۹

رئیس و دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین با صدور پیامی درگذشت سیدرضا نیری عضو هیات امناء جمعیت دفاع از ملت فلسطین را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، متن پیام زهرا مصطفوی به شرح ذیل است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

یاری از یاران امام و رهبری به سوی جایگاه ابدی پر کشید. بی‌شک نام سیدرضا نیری در نهضت و انقلاب اسلامی ایران به عنوان مجاهد مخلصِ فی سبیل‌الله ثبت شده است و تا همیشه فراموش نخواهد شد. کسی که در آغاز نهضت امام خمینی(ره) به آن پیوست و خدمتی صادقانه و مخلصانه را به این نهضت بزرگ و مردم محروم؛ در زندگی پر برکت خود ثبت کرد. پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز با تشکیل و سرپرستی کمیته امداد امام خمینی(ره) خدمتگذاری به محرومان را بر نام‌آوری در کسوت‌های سیاسی ترجیح داد و به حق نامی بزرگ از خویش در کسوت خادمیت به محرومان ایران و جهان اسلام ثبت کرد. مرحوم سید رضا نیری فردی ثابت قدم در باورها و ارزش‌ها بود و تا پایان عمر پر برکتش ذره‌ای از این صراط مستقیم خارج نشد. 

بی‌تردید خانواده بزرگ کمیته امداد یعنی محرومان ایران جهان اسلام خصوصا ملت مظلوم فلسطین؛ داغدار درگذشت بزرگ حامی خود هستند که به نوعی امید به ادامه راه را در آنان زنده نگهداشت. اینجانب درگذشت این مجاهد خستگی‌ناپذیرِ و عاشق خدمت به نیازمندان و یکی از اعضای فعال هیات امنای جمعیت دفاع از ملت فلسطین را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده بزرگوار و داغدارش و ملت بزرگ ایران تسلیت عرض می‌کنم و برای روح بزرگ و عاشق خدمتش آرامش ابدی در رضوان الهی را مسئلت دارم. 

زهرا مصطفوی

رئیس و دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز