خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده ارتش در جمع خبرنگاران:

اشراف اطلاعاتی بر داعشی‌ها در استان دیاله داریم/ جای هیچ نگرانی نیست

asdasd
کد خبر : ۵۰۶۶۲۳

جانشین فرمانده ارتش جمهوری اسلامی گفت: نیروی زمینی ارتش در مرزهای غرب کشور هم مرز با استان دیاله مستقر هستند و آنها را رصد می‌کنند و جای هیچ گونه نگرانی نیست.

جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی در خصوص درگیری های احتمالی دشمنان در مرزهای کشور توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش ایلنا، امیر احمدرضا پوردستان در حاشیه مراسم یادبود همسر آیت‌الله علم الهدی در مسجد دانشگاه امام صادق (ع) در جمع خبرنگاران درباره درگیری‌های اخیر مرزی گفت:‌ در حال حاضر بخشی از نیروهای داعش و هوادارانشان در استان دیاله عراق هستند که البته اشراف اطلاعاتی کامل روی آن‌ها داریم.

جانشین فرمانده ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به خط قرمز ستاد کل نیروهای مسلح، به تشریح راهبرد نیروهای مسلح پرداخت و تصریح کرد: ما اخطار کردیم که اگر بخواهند از خط چهل کیلومتر خود را به مرز نزدیک کنند، استراتژی و راهبرد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی این است که آن‌ها قبل از اینکه به مرز برسند، نابود شوند.

او با بیان اینکه نیروی زمینی ارتش در مرزهای غرب کشور هم مرز با استان دیاله مستقر هستند و آنها را رصد می‌کنند و جای هیچ گونه نگرانی نیست، اظهار کرد: در عملیات آزادسازی موصل نیروهای حشدالشعبی  و ارتش عراق بودند که ارتش عراق حضور کامل داشتند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز