خبرگزاری کار ایران

غلامحسین اسماعیلی:

منافقان و داعش کمر به نابودی جمهوری اسلامی بسته‌اند

asdasd
کد خبر : ۵۰۶۸۶۹

رییس کل دادگستری استان تهران تاکید کرد: منافقان و داعش هر دو تحت حمایت استکبار جهانی هستند و کمر به نابودی جمهوری اسلامی بسته‌اند.

به گزارش ایلنا، غلامحسین اسماعیلی در سی‌وچهارمین همایش مدیران پزشکی قانونی کل کشور با بیان اینکه همکاران من در پزشکی قانونی با کار سخت و طاقت‌فرسای خود کمک کار قضات هستند، گفت: امنیت، عدالت و آسایش را سه نیاز نخست هر جامعه است. جمهوری اسلامی به لحاظ شرایط خاص بین‌المللی و منطقه‌ای و اقدام بزدلانه در حمله به مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی(ره) بیش از گذشته قدردان پاسداران امنیت داخلی است و اگر این ایثارگری‌ها نبود، معلوم نبود کار امنیت به کجا ختم می‌شد. 

او ادامه داد: گروهی دیگر را هم نباید فراموش کرد. این افراد کسانی هستند که در مسیر تحقق عدالت و احقاق حق زحمت می‌کشند و هفته قوه قصاییه برای قدردانی از این افراد است. 

رییس کل دادگستری استان تهران با بیان اینکه عدالت مقوله مورد نیاز همه جوامع بشری است، اظهار داشت: اگر ما نتیجه و آثار تحریم، ترور، تضعیف و تخریب نهادهای خدمت‌رسان به جامعه را ببینیم آن وقت ارزش امنیت، آسایش، برای ما مشخص خواهد شد. 

اسماعیلی با بیان اینکه قبل از انقلاب جنایات امریکایی‌ها را شاهد بودیم، تصریح کرد: امروز در برنامه‌های متعدد از عظمت شهید بهشتی فراوان سخن گفته می‌شود، اما از مظلومیت او و کاری که داعشی‌های سال ۶٠ انجام دادند هم باید گفته شود؛ امروز نفرت از داعش در میان مردم دنیا موج می‌زند. 

او تاکید کرد: منافقان و داعش هر دو تحت حمایت استکبار جهانی هستند و کمر به نابودی جمهوری اسلامی بسته‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز