خبرگزاری کار ایران

حجت‌الاسلام خدری:

قوه‌قضاییه با عاملین و آمرین هتاکی به رییس جمهور قاطعانه برخورد کند

asdasd
کد خبر : ۵۰۷۴۵۲

نماینده مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: در صبح روز عید فطر تریبونی که قرار بود منادی معنویت و وحدت باشد، به تریبونی برای انشقاق و تفرقه تبدیل شد.

به گزارش ایلنا، عبدالحمید خدری در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی گفت: وحدت مهم‌ترین کلید واژه حضرت امام (ره) بود که در سخت‌ترین موقعیت‌ها راهگشای ما بوده است و امروز بیش از هر زمان دیگری ضرورت همدلی احساس می‌شود. پذیرفتنی نیست که مصالح ملی فدای منافع سیاسی شود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم تصریح کرد: پسندیده نیست که در روز وحدت مسلمین که فلسفه نامگذاری آن اتحاد مسلمانان در برابر دشمنان است، گروهی ۲۵ نفره خودسر برخلاف تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر انسجام و وحدت به منتخب ۲۵ میلیونی ملت توهین کند.

او افزود: انتظار داشتیم در این روز صدای واحد ما جهان را متوجه مظلومیت قدس عزیز کند نه اینکه شعار عده‌ای قلیل علیه منتخب ملت این حضور حماسی را تحت شعاع قرار دهد و تبدیل به تی‌تر یک رسانه‌های داخلی و خارجی شود که متاسفانه دامنه این بداخلاقی‌ها به روز عید فطر هم کشیده شد و در صبح روز عید فطر تریبونی که قرار بود منادی معنویت و وحدت باشد، به تریبونی برای انشقاق و تفرقه تبدیل شد.

خدری گفت: ما نمایندگان ملت از قوه قضائیه انتظار داریم با عاملین و آمرین این هتاکی‌ها برخورد قاطعانه کند.

او در ادامه خطاب به رئیس جمهور گفت: وضعیت زندگی ساحل نشینان نیازمند توجه فوری شماست و کار از بخشنامه و مصوبه گذشته است، کاری کنید که معیشت مرزداران خلیج همیشه فارس تامین شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه مشکلات معیشتی مردم سبب بروز آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی شده است، گفت: متاسفانه معضل ته لنجی مدت هاست به مهم‌ترین دغدعه مردم تبدیل شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز