خبرگزاری کار ایران

نقوی حسینی به ایلنا خبر داد؛

نشست مشترک سه فراکسیون مجلس با لاریجانی به‌منظور تصمیم‌گیری درباره طرح مقابله با اقدامات امریکا/ برگزاری نشست کمیسیون امنیت با حضور مسئولان اقتصادی و امنیتی درباره وضعیت موسسه‌های مالی و اعتباری

asdasd
کد خبر : ۵۰۷۶۱۲

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از برگزاری نشست مشترک اعضای این کمیسیون و مسئولان بخش اقتصادی دولت و برخی از مسئولان امنیتی کشور در هفته آینده خبر داد.

سیدحسین نقوی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به آخرین برنامه‌های کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از برگزاری نشست مشترک اعضای این کمیسیون و مسئولان بخش اقتصادی دولت در هفته آینده خبر داد و گفت: قرار است روز سه‌شنبه هفته آینده جلسه‌ای با حضور رییس کل بانک مرکزی، معاون وزیر اقتصاد و همچنین برخی مسئولان امنیتی کشور در کمیسیون امنیت ملی برگزار شود.

او گفت: در این جلسه آخرین وضعیت موسسه‌های مالی و اعتباری در دستور کار قرار خواهد گرفت.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی همچنین خاطرنشان کرد: قرار است روزهای ۲۹، ۳۰ و ۳۱ تیرماه اعضای کمیسیون امنیت ملی از استان‌ آذربایجان غربی بازدید به عمل بیاورند.

نقوی‌حسینی همچنین درباره آخرین وضعیت طرح مقابله با اقدامات امریکا خاطرنشان کرد: قرار است ساعت ۱۱ صبح امروز نشستی با حضور نمایندگان سه فراکسیون که در خصوص مسائل امنیتی و سیاست خارجی صاحب نظر هستند و آقای لاریجانی رییس مجلس برگزار شود تا درمورد طرح مقابله با اقدامات آمریکا و ایجاد هماهنگی لازم میان سه فراکسیون بحث و بررسی شود.

نقوی حسینی در پاسخ به این سوال که آیا احتمال حضور روسای فراکسیون‌ها در این جلسه وجود دارد، گفت: این طرح فراکسیونی نیست و به این دلیل تصمیم گرفتیم با دعوت از نمایندگان هر سه فراکسیون امید، مستقلین و نمایندگان ولایی نسبت به ایجاد اجماع کامل اقدام کنیم. بر این اساس، هر یک از فراکسیون‌ها سه نفر از اعضای خود که در این زمینه تخصص دارند را به این جلسه می‌فرستند و طبیعتاً احتمال دارد روسای فراکسیون‌ها نیز در جلسه حاضر شوند که این مسئله به خودشان مربوط است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز