خبرگزاری کار ایران

میرزایی نیکو در گفت‌وگو با ایلنا:

انتخابات شورای شهر ساری و چهاردانگه تایید شد/ یکشنبه‌آینده تایید انتخابات شورای شهر و روستا در سراسر کشور نهایی خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۵۰۷۸۱۲

عضو هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها از تایید انتخابات شورای شهر ساری و چهاردانگه خبرداد و گفت: تا روز یکشنبه آینده تمامی موارد باقی مانده مورد بررسی قرار خواهد گرفت و تایید انتخابات شورای شهر و روستا در سراسر کشور نهایی خواهد شد.

قاسم میرزایی نیکو در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به تایید انتخابات شوراهای شهر و روستا در برخی دیگر از حوزه‌های انتخابیه اعلام کرد: با توجه به مسائلی که در مورد حوزه انتخابیه ساری وجود داشت طرفین موافق و مخالف ابطال انتخابات دعوت شدند و در رابطه با این مسئله صحبت شد و در نهایت انتخابات در ساری به تایید رسید.

او گفت: همچنین روال مشابه در مورد تایید انتخابات شوراهای شهر و روستا در حوزه چهاردانگه نیز طی شد که براساس بررسی‌های انجام شده انتخابات در این حوزه هم به تایید رسید.

عضو هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها خاطرنشان کرد: بحث‌هایی نیز درباره بخش‌هایی از حوزه‌های نیلودشت و قزوین وجود دارد که همچنان در حال بررسی است. در مورد دو روستای محمد آباد و سیدآباد قزوین نیز بحث و بررسی انجام شد که در نهایت نتیجه انتخابات در محمدآباد تایید شد و درباره انتخابات در سیدآباد قزوین نیز تصمیم گرفتیم که مجدداً بازرس اعزام کنیم.

میرزایی نیکو در پایان با بیان اینکه تقریباً تمامی روند بررسی و تایید انتخابات در سراسر کشور به اتمام رسیده خاطرنشان کرد: احتمالاً تا روز یکشنبه آینده تمامی موارد، مورد بررسی قرار خواهد گرفت و تایید انتخابات شورای شهر و روستا در سراسر کشور نهایی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز