خبرگزاری کار ایران

سرلشکر صفوی:

قاسم سلیمانی‌ها با سپاه توانستند دشمنان را شکست دهند/نیروی قدس اهرم قدرت سیاست خارجی ما در منطقه است

asdasd
کد خبر : ۵۰۸۰۴۰

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه سپاه یک فرد نیست یک جریان است، ‌ گفت: سپاه حافظ انقلاب و کشور و سپر دفاع از کشور و از ارکان قدرت ما در برابر تهدیدات است و تضعیف سپاه تضعیف کشور، سیاست خارجی و اقتصاد است.

به گزارش ایلنا، سردار سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در همایش بزرگ سلحشوران دفاع مقدس و یادمان سردار احمد متوسلیان در باغ موزه دفاع مقدس، ‌ اظهار داشت: آشنایی بنده با حاج احمد از اول اردیبهشت سال ۵٩ شروع می‌شود و این اشنایی تا شهریور سال ۵٩ و بعد هم دفاع مقدس و عملیات فتح المبین و بیت المقدس و زمان اعزام ایشان به لبنان ادامه داشت.

وی افزود: متوسلیان در اندیشه و تفکر انسانی خدا محور بود و تربیت شده مکتب قرآن بود و نسبت به خطر صهیونیست‌ها و آمریکا نسبت به اسلام از کینه زیادی برخوردار بود و بر دشمنان همچون طوفان می‌غرید و با صلابت و قاطعانه برخورد می‌کرد.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا همچنین تصریح کرد: متوسلیان عملکردش در پیوستن به سپاه و در غائله کردستان و مریوان قابل توجه است، از نبوغ مدیریتی بالایی برخوردار بود و کارنامه عملیاتی درخشانی دارد.

سرلشکرصفوی ادامه داد: در خصوص اعزام حاج احمد و یارانش به لبنان ما چیزی نداشتیم که به آن‌ها بدهیم. درخصوص سپاه خطاب به ملت عرض می‌کنم که برخی‌ها با تهمت و دروغ و افترا سپاه را تضعیف می‌کنند.

وی همچنین یادآور شد: سپاه حافظ انقلاب و کشور و سپر دفاع از کشور و از ارکان قدرت ما در برابر تهدیدات است. اگر امریکا و اسراییل سپاه را تضعیف کنند طبیعی است چون دشمن ما هستند اما اگر در داخل کسانی با تهمت و دروغ سپاه را تضعیف کنند غیرعقلانی است و تضعیف سپاه تضعیف کشور و سیاست خارجی و اقتصاد است.

وی تاکید کرد: قاسم سلیمانی‌ها با سپاه توانستند دشمنان از جمله امریکا و اسراییل و عربستان و ترکیه و... را شکست دهند. اهرم پیش برنده قدرت ما درمنطقه و سیاست خارجی همین نیروی قدس سپاه است و دشمنان هم این را بخوبی می‌فهمند.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: افراد به دنبال تضعیف سپاه که مظهر قدرت ملی است نباشند. امیدواریم از این کار دست بردارند؛ سپاه یک فرد نیست یک جریان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز