خبرگزاری کار ایران

احمدی در همایش فصلی خانه احزاب:

برخی برنامه‌های صداوسیما در ایام انتخابات خارج از تصویب کمیسیون تبلیغات بود

asdasd
کد خبر : ۵۰۸۰۸۴

معاون سیاسی وزیر کشور تاکید کرد: برخی از برنامه‌ها خارج از آنچه در کمیسیون تبلیغات تصویب شده بود

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، علی اصغر احمدی در همایش فصلی خانه احزاب عنوان کرد: یکی از بزرگ‌ترین حوادث ملت ما بعداز انقلاب، انتخابات ۲۹ اردیبهشت بود، حضور فعال و با نشاط مردم به گونه‌ای بود که جمعیت واجد رای ۵۶ میلیون و ۴۱۰ هزار نفر بود که ۴۰ میلیون رای دادند این یعنی مشارکت ۷۳ درصدی، همه هم این نتیجه را قبول دارند.

او افزود: هر شخصی برای انتخابات هر کمکی کرده به امنیت کشور افزوده است، ما در این انتخابات شعور سیاسی و درک بالای مردم را شاهد بودیم و دراین دور دیگر درگیری و تنش خاصی نداشتیم.

احمدی با اشاره به اینکه قانون انتخابات ما مشکل دارد، گفت: چون رجل سیاسی در قانون تعریف نشده شاهد بودید در همین سالن فردی فرزند ۴ ساله‌اش را آورده بود تا برای انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت نام کند.

معاون سیاسی وزیر کشور تاکید کرد: استانداران در انتخابات نقشی ندارند فقط پشتیبان هستند، من از صدا و سیما گلایه ندارم اما برخی از برنامه‌ها خارج از آنچه در کمیسیون تبلیغات تصویب شده بود. مثلا برنامه منطقه آزاد چه جهت‌دهی‌ها که نکرد، صدا و سیما باید ملی و با آحاد ملت باشد.

او ادامه داد: ما می‌گفتیم چرا برخی از سایت‌ها و روزنامه‌های وابسته به نهاد‌ها له و یا علیه نامزدی کار می‌کنند باید با آن‌ها برخورد کنید جای تعجب دارد قاضی در کمیسیون تبلیغات می‌گفت ما به این نتیجه نرسیدیم. ما گفتیم اگر کسی ورزشگاه و سالن خواست بدهید اما دیدید، چه کار‌ها و با چه عناوینی انجام دادند.

ادامه دارد...

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز