خبرگزاری کار ایران

بیادی در همایش فصلی خانه احزاب:

تا حرف می‌زنیم مسائل را امنیتی می‌کنند/عراق و افغانستان از لحاظ ساختار احزاب بالاتر از ما هستند

asdasd
کد خبر : ۵۰۸۱۲۶

دبیرکل جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی تاکید کرد: طرف را تایید می‌کنند بعد می‌گویند امریکایی است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، حسن بیادی در همایش فصلی خانه احزاب با نقد وضعیت موجود در ساختار احزاب گفت: وضع موجود احزاب همین است که می بینید، اوضاع سیاسی بهتر از این نخواهد شد چون ساختار مدیریت اجرایی کشور خراب است.

دبیرکل جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی تاکید کرد: باید به دنبال اصلاح ساختار اجرایی باشیم، شان کشور این نیست.

او ادامه داد: در آنگولا انتخابات این گونه برگزار نمی‌شود احزاب نقش دارند، یک نفر موقع آمدن برایش به به می کنیم و در بدرقه‌اش چیز دیگری می‌گویم ، چرا یک نفر در کشور ما محبوب نمی‌ماند؟

این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: استقرار احزاب موثر و فراگیر باید صورت بگیرد، منظورم حزب رستاخیر  و از این دست نیست منظورم حزب واقعی در حال حاضر است.

بیادی با اشاره به وضعیت نا‌به‌سامان احزاب در داخل کشور اظهار داشت: همه به دنبال قدرت هستند چپ و راست هم ندارد ، اکثرا دنبال امپراطوری‌اند.

او راجع به وضعیت شورای شهر عنوان کرد: فرمانداری‌ها و استانداری‌ها در شهرستان‌ها برای شورای شهر خدایی می‌کنند.

بیادی ادامه داد: چه کسی به این‌ها قدرت داده است؟ تا حرف می‌زنیم مساله را امنیتی می‌کنند، من زبان و دینم را به شما نفروختم.

دبیرکل جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی در ادامه افزود: متاسفانه عراق و افغانستان از لحاظ ساختار احزاب بالاتر از ما هستند. هر بلایی سر مردم می‌خواهیم می‌آوریم، طرف را تایید می‌کنند بعد می‌گویند امریکایی است.

بیادی مدعی شد: یک طلبه را از حوزه اخراج می‌کنند چون به یک نامزد رای داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز