خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس خبر داد؛

جزییات حکم انفصال از خدمت یکی از مسئولان ارشد سابق نیروی انتظامی/ احکام دیوان محاسبات درباره اختلاف‌حساب‌های سال‌های ۸۷ تا ۹۱

asdasd
کد خبر : ۵۰۸۲۴۷

کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از صدور حکم انفصال از خدمت یکی از مسئولان ارشد سابق نیروی انتظامی و همچنین صدور احکامی درباره اختلاف حساب‌های سال‌های ۸۷ تا ۹۱ شرکت ملی نفت و دولت سابق خبر داد.

محمد حسینی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اعلام نظر دیوان محاسبات در مورد بند ز تبصره ۱ یک قانون بودجه سال ۹۶ عنوان کرد: این بند در مورد دو موضوع بود یکی اختلاف حساب‌های ۸۷ تا ۹۱ و همچنین فروش نفت توسط نیروی انتظامی بدون مجوز مجلس که موجب بدهی نفتی به دولت قبل شده بود. در این بند تاکید شده که باید این دو مورد مورد بررسی و اعلام نظر قرار گیرد.

او افزود: در این راستا دیوان محاسبات مکلف بود رسیدگی کند و یکشنبه هفته گذشته به کمیسیون برنامه و بوجه اعلام شد که این رسیدگی‌ها از سوی دیوان محاسبات انجام شده و در مورد فروش نفت توسط مسئولان وقت نیروی انتظامی هم حکم اخیرا صادر شده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه با اشاره به اینکه حکم صادر شده، انفصال از خدمت برای یکی از مسئولان ارشد سابق نیروی انتظامی است، تصریح کرد: علاوه بر این حکم کمیته‌ای متشکل از اعضای کمیسیون و نمایندگان دیوان محاسبات ماموریت پیدا کردند تا بررسی کنند منابع حاصل از فروش نفت در کجا هزینه شده است که این بررسی‌ها در حال انجام است.

او ادامه داد: در مورد اختلاف حساب‌های ۸۷ تا ۹۱ هم دیوان محاسبات حکم را  صادر کرده و آن را به دادسرای دیوان محاسبات ارجاع داده است. این حکم هم مربوط به شرکت ملی نفت و دولت سابق است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز