خبرگزاری کار ایران

از سوی رییس کل دادگستری خراسان‌ شمالی تشریح شد؛

جزییات قتل سه کودک توسط مادر

asdasd
کد خبر : ۵۰۸۸۴۱

رییس کل دادگستری خراسان‌ شمالی، جزئیات قتل سه کودک سه، شش و هشت ساله توسط مادر باردار در روستای کهنه جلگه از توابع شهرستان مانه و سملقان خبر داد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام قدرتی اظهار کرد: این مادر که شش ماهه باردار بوده پس از سفر همسرش به تهران، فرزندان خود را به قتل رسانده و با پرتاب خود از روی ارتفاع مقابل منزلش قصد خودکشی داشته که موفق نشده و آسیب جدی به وی و جنین وارد نشده است. 

او خاطرنشان کرد: هر سه کودک با ضربات چاقو و به صورت مشترک از ناحیه شکم و سر مورد جرح قرار گرفته و آثار متعدد ضربات چاقو و کبودی بر روی اجساد مشاهده شده است. 

قدرتی افزود: بنا به اظهارات جد پدری مقتولین که هر روز بچه‌ها به مغازه وی می‌رفته‌اند و در روز حادثه خبری از آن‌ها نبوده، همسرش را برای سرکشی به منزل دخترش راهی می‌کند و وی با ورود به منزل متوجه فوت نوه‌هایش شده و با ایجاد سر و صدا و متوجه شدن اهالی روستا، متهم را به بهداری منتقل کرده و موضوع به پلیس گزارش می‌شود. 

او عنوان کرد: در حال حاضر متهم که به لحاظ روحی و روانی در حال نامناسبی به سر می‌برد، تحت الحفظ به بیمارستان امام رضا (ع) بجنورد منتقل شده و پرونده با شکایت پدر مقتولین در حال پیگیری و رسیدگی در شعبه بازپرسی است. 

قدرتی افزود: با تحقیقاتی که از محل سکونت متهم شده و با توجه به اظهارات شاکی و گواهان، فقر و بی‌پولی دلیل وقوع این حادثه دلخراش نبوده و تحقیقات در خصوص انگیزه وقوع قتل و نظریه پزشکی قانونی مبنی بر احتمال جنون آنی و یا استفاده از مواد مخدر و داروهای روانگردان ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز