خبرگزاری کار ایران

صبح امروز؛

پانزدهمین دوره رزم مقدماتی دانشجویان افسری ارتش آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۵۰۸۸۹۲

پانزدهمین دوره رزم مقدماتی مشترک دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش در مرکز درجه‌داری جوادالائمه(ع) نیروی زمینی ارتش آغاز به کار کرد.

به گزارش ایلنا، پانزدهمین دوره رزم مقدماتی مشترک دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش با حضور امیر سرتیپ دوم علیرضا شیخ معاون تربیت و آموزش ارتش و جمعی از فرماندهان نیروهای ارتش صبح امروز در مرکز درجه‌داری جوادالائمه (ع) نیروی زمینی ارتش آغاز به کار کرد.  

شیخ در این مراسم با بیان اینکه نیاز امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران به جوانان غیور و مومن و انقلابی نظام مقدس جمهوری اسلامی است، گفت: هر سال تعداد زیادی از متقاضیان حضور در ارتش از فیلتر‌های در نظر گرفته شده عبور کرده و از بین آن‌ها جوانان مومن و انقلابی، افتخار پوشیدن لباس مقدس ارتش را پیدا می‌کنند. 

او از دانشجویان جدید الورود در ارتش بعنوان خون تازه در رگ‌های ارتش یاد کرد و گفت: دانشجویان دانشگاه‌های افسری آجا، سرباز ولایت و امت هستند. 

شیخ افزود: راه سربازی، راه پر فراز و نشیبی است که باید از گردنه‌های سخت گذشت، عزم خود را جزم کرد، راسخ ایستاد و بر خداوند متعال توکل کرد تا به اهداف مهمی که ترسیم شده، دست یافت. 

معاون تربیت و آموزش ارتش گفت: در این اردوگاه برنامه‌های متنوعی از فعالیت‌های آموزشی و نظامی در نظر گرفته شده تا این جوانان جهت حضور در دانشگاه‌های افسری ارتش آماده شده و بتوانند دروس علمی و نظری سربازی را بیاموزند تا افسرانی لایق و زبده برای ارتش جمهوری اسلامی ایران باشند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز