خبرگزاری کار ایران

واکنش نمایندگان به خبر درگیری در صحن؛

دلخوش: کنار سیف بودم اما هیچ‌گونه درگیری رخ نداد/ رنجبرزاده: متوجه اتفاقی نشدم!

asdasd
کد خبر : ۵۰۹۹۶۷

نماینده اصولگرای صومعه‌سرا در مجلس با تاکید بر این‌که هنگام خروج رییس کل بانک مرکزی کنار او حضور داشته، هرگونه درگیری میان نمایندگان و این مسئول دولتی در صحن مجلس را تکذیب کرد و نماینده اصولگرای اسدآباد نیز در این رابطه گفت که متوجه هیچ اتفاقی نشده است.

کاظم دلخوش اباتری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به انتشار برخی شایعات درباره درگیری نمایندگان با رییس کل بانک مرکزی در انتهای نشست غیرعلنی امروز مجلس که به‌منظور بررسی وضعیت موسسه‌های مالی و اعتباری برگزار شد، اعلام کرد: هیچ‌گونه درگیری در صحن پیش نیامد.

نماینده اصولگرای صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که آیا نماینده مشهد هنگام خروج سیف از صحن با او درگیر نشده است، گفت: بنده در آن لحظه آن‌جا حضور داشتم و به شما می‌گویم که هیچ درگیری اتفاق نیافتاده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مجلس محل بحث و تبادل نظر نمایندگان و مسئولان است و این مسائل جایی در صحن ندارد و بنده نیز باوجود آن‌که در کنار آقای سیف حضور داشتم، چنین چیزی ندیدم.

اکبر رنجبرزاده دیگر نماینده اصولگرای عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی نیز نسبت به این درگیری ابراز بی‌اطلاعی کرد.

این عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در واکنش به سوال خبرنگار ایلنا درباره بروز درگیری هنگام خروج رییس بانک مرکزی از صحن مجلس، گفت: بنده متوجه اتفاقی نشدم!

به گزارش ایلنا، درحالی که ولی‌الله سیف رییس کل بانک مرکزی صبح امروز با حضور در جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی، درباره آخرین وضعیت موسسه‌های مالی و اعتباری به نمایندگان گزارش داد، چند خبرگزاری اصولگرا مدعی شدند که یکی از نمایندگان مجلس هنگام خروج این مسئول دولتی با او درگیر شده و این درگیری تا حدی بوده که تنها با پادرمیانی نمایندگان اصلاح‌طلب ختم شده است!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز