خبرگزاری کار ایران

در پیام جامعه مدرسین تاکید شد؛

آزادسازی موصل عزت و غرور را برای تمام آزادی‌خواهان و مسلمانان جهان به ارمغان آورد

asdasd
کد خبر : ۵۱۰۱۶۷

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پی پیروزی رزمندگان عراقی در آزادسازی شهر موصل پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش ایلنا، متن کامل این پیام به شرح زیر است:

فتح و ظفر نیروهای شجاع و فداکار عراقی در آزادسازی شهر موصل از وجود تکفیری‌های داعشی را تبریک و تهنیت عرض می‌کنیم.

این پیروزی قاطع و مقتدرانه نیروهای حشدالشعبی و ارتش بر داعشیان خون ریز در موصل موجی از شادی، عزت و غرور برای تمام ازادی خواهان و مسلمانان جهان به ارمغان آورد.

مردم عراق در ظل هدایت‌ها و رهنمودهای مرجعیت شیعه بویژه حضرت آیت الله العظمی سیستانی (دامت برکاته) و در پناه وحدت و همبستگی توانستند شهر موصل را آزاد کنند. امروز فتوای هوشمندانه، تاریخی و سرنوشت ساز جهاد در اثر مجاهدت‌ها و ایثارگری‌ها ثمر داد و نقش عظیم مرجعیت شیعه در ایجاد اتحاد و انسجام ملت و دولت، عراق را به مجد و اقتدار رساند.

بی‌شک نقش بی‌نظیر بسیج مردمی در ساقط کردن پایتخت خودخوانده داعش برگ زرینی در تاریخ مبارزات عراق خواهد بود و جریان کفر داعشی در ادامه شکست‌های خود با سقوط و نابودی به گور مذلت و خواری خواهد افتاد.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن دعا برای تمامی رزمندگان اسلام، ‌ از تلاش‌های افتخارآمیز نیروهای حشدالشعبی، دولت، ‌ ارتش و ملت عراق تقدیر و تشکر نموده و از خداوند نصر و عزت مقاومت را در تمامی بلاد اسلامی خواستار است ان‌شاء‌الله.

محمد یزدی رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز