خبرگزاری کار ایران

نژادبهرام در نشست ستاد مجازی روحانی:

باید در تیم اطلاع‌رسانی خانه‌تکانی شود/ضعف اطلاع‌رسانی دولت یازدهم در ایام انتخابات جبران شد

asdasd
کد خبر : ۵۱۰۶۶۸

منتخب شورای شهر تهران گفت: توصیه ما به آقای جهانگیری این است که در تیم اطلاع‌رسانی خانه‌تکانی شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، زهرا نژادبهرام در نشست صمیمانه ستاد خبری و مجازی ستاد انتخاباتی حسن روحانی گفت: اگر ما می‌خواهیم به سمت دموکراسی گام بردارد صرفا این کار از طریق رسانه‌ها باید انجام شود. در زمانی که رسانه‌های مکتوب به حاشیه رانده شده‌اند رسانه‌های مجازی گسترش یافته‌اند.

او با بیان اینکه ضعف اطلاع‌رسانی و تولید محتوای دولت یازدهم در ایام انتخابات جبران شد، اظهار داشت: به دلیل کمبود اطلاع رسانی اعضای ستاد شبانه‌روزی کار کردند و شبانه‌روزی محتوا تولید کرده و نشر دادند؛ آن اطلاعاتی که باید در چهار سال گذشته تولید محتوا می‌شد.

منتخب مردم تهران در پنجمین دوره شورای شهر با بیان اینکه توسعه فضای مجازی به رشد فعالیت زنان نیز کمک کرد، تصریح کرد: اولین نشست روحانی در تهران، نشست زنان بود و آنگونه این نشست غوغا کرد که اطراف ورزشگاه شیرودی لبریز از افراد شد و مانند خون، حیات را به رگ‌های شهر جریان داد و بیشترین رای‌دهندگان به آقای روحانی هم زنان بودند.

نژادبهرام افزود: توصیه ما به آقای جهانگیری این است که در تیم اطلاع‌رسانی خانه‌تکانی شود.

او با بیان اینکه ایام انتخابات تمام شده و باید به ایران فکر کرد، خاطرنشان کرد: ایران متعلق به همه ایرانیان است، چه طرفداران آقای روحانی، چه طرفداران آقای رئیسی، چه اصلاح‌طلب و چه اصولگرا. مهم این است که ایران را بسازیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز