خبرگزاری کار ایران

رضایی:

برای حل مشکلات اقتصادی و فرهنگی کشور باید به جوانان میدان داده شود

asdasd
کد خبر : ۵۱۰۸۴۵

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: جوانان ما معجزه سازان انقلاب اسلامی و تاریخ ایرانند و باید به آنان میدان داده شود.

به گزارش ایلنا، محسن رضایی، صبح امروز در همایش بسیج دانش آموزی در مشهد مقدس از نقش آفرینی جوانان در تاریخ ایران و انقلاب اسلامی به عنوان معجزه یاد کرد و گفت: پیروزی‌های ملت ایران در طول تاریخ و انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با تکیه بر حضور و مشارکت جوانان انقلابی و متعهد ایران صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه امروز نیز اگر بخواهیم مشکلات اقتصادی و فرهنگی کشور حل شود، باید به جوانان میدان داده شود، افزود: جوانان امروز ایران می‌توانند با معجزه آفرینی ملت ایران را در این مقطع کمک کنند و شرط تحقق آن به سه عامل باز می‌گردد؛ نخست اینکه جوانان ما خود را باور کنند و از بی‌تفاوتی بیرون بیاییند و احساس مسوولیت خود را نمایان سازند. دوم آنکه مسولان کشور جوانان با هوش و غیرتمند ایران را باور کنند و به آن‌ها میدان و عرصه فعالیت بدهند و ثالثا مربیان و مدیران با تجربه ازسوی جوانان و با حمایت مسوولان این جریان و حرکت را به دست بگیرند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به برخی مشکلات کشور که برخی از آن‌ها به دلیل ناکارآمدی مدیریتی پدید آمده است، ادامه داد: مشکلات کشور بسیار ولی همه این مشکلات قابل حل است به شرط اینکه به جوانان معجزه آفرین میدان عمل داده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز