خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت مجمع زنان اصلاح‌طلب به مناسبت درگذشت مریم میرزاخانی

asdasd
کد خبر : ۵۱۱۵۹۸

مجمع زنان اصلاح‌طلب در پیامی درگذشت ریاضیدان نابغه ایران و جهان را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، متن پیام مجمع زنان اصلاح‌طلب به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

مرگ پایان کبوتر نیست...

پروفسور مریم میرزاخانی نابغه ریاضی جهان و استاد برترین دانشگاههای دنیا ناباورانه درگذشت و همه انسانهای علاقه مند به علم و دانش را در ناراحتی و حیرت فرو برد.

این فرزند برومند ایران زمین‌ و مایه افتخار ایران و ایرانی؛ نابغه ی علمی و الگوی زیست اخلاقی و متواضعانه؛ پس از سالهای سال افتخار آفرینی در عرصه ی علم و طنین انداز کردن نام ایران در جهان، سرانجام در مقابل بیماری سرطان تسلیم شد. او در این سال ها تلاش کرد تا با اراده و استعداد خود معادلات بزرگ علمی را حل کند و جای بسی افتخار است که در عمر کوتاه اما پرفروغ خویش تاثیر خود را در عالم هستی بر جای گذاشت و مهم تر از نتیجه به روش پیمودن مسیر اندیشید و کیفیت عرض زندگیش، کمی طول آن را جبران نمود.

او با تلاش خود الهام بخش دختران کوشا و با استعداد ایران زمین شد و به همگان ثابت کرد هر امری در مقابل تلاش و توان زنان ایرانی، شدنی و قابل دسترس است.

مجمع زنان اصلاح طلب درگذشت این انسان والا را به خانواده آن مرحومه، ملت ایران و جامعه علمی جهان تسلیت عرض می نماید و برای او آرامش و غفران مسألت می نماید.

روحش شاد و یادش گرامی

۲۴ تیر ماه ۱۳۹۶

مجمع زنان اصلاح طلب

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز