خبرگزاری کار ایران

رحیمی خبر داد؛

تکمیل پیش‌نویس طرح «مقابله با اقدامات خصمانه آمریکا» پس از تایید لاریجانی و ۳فراکسیون مجلس

asdasd
کد خبر : ۵۱۱۹۱۴

یک عضو اصلاح‌طلب کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامیاز نهایی شدن پیش نویس طرح مقابله با اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در منطقه برای ارائه به صحن علنی مجلس خبر داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، علیرضا رحیمی در کانال تلگرامی‌اش با اشاره به برگزاری چهارمین جلسه بررسی طرح مقابله با اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در منطقه با حضور نمایندگان سه فراکسیون‌ مجلس گفت که مفاد این پیش نویس نهایی شد و این پیش نویس با تایید رییس مجلس آماده ارائه به صحن خواهد بود. 

او یادآور شد: درصورتی که کنگره آمریکا طرح تحریم‌های ایران را نهایی کند، این پیش‌نویسی در قالب طرح دوفوریتی در صحن مطرح و رسیدگی خواهد شد. 

بنابر اعلام این عضو فراکسیون امید مجلس، براساس اصل ۹۷ قانون اساسی رسیدگی به طرح‌های دوفوریتی در صحن علنی با حضور اعضای شورای نگهبان خواهد بود تا در‌‌ همان جلسه نظرات خود را اظهار کنند. فلسفه حضور شورای نگهبان در طرح‌های دوفوریتی اولویت بالا و ضرورت تصویب طرح است. 

رحیمی در پایان این یادداشت کوتاه تلگرامی تصریح کرد: بررسی پیش‌نویس این طرح دو هفته قبل توسط روسای فراکسیون‌های سه‌گانه به همراه نمایندگان آن‌ها در حضور رییس مجلس آغاز شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز