خبرگزاری کار ایران

محسنی‌اژه‌ای:

پرونده شکایت از سند ۲۰۳۰ در دیوان عدالت اداری به مرحله صدور رای نرسیده است

asdasd
کد خبر : ۵۱۱۹۱۶

سخنگوی قوه‌قضاییه گفت: درخصوص سند ۲۰۳۰ شکایتی در دیوان عدالت اداری مطرح است اما هنوز به مرحله صدور رای نرسیده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای در نشست خبری عصر امروز خود در پاسخ به سوالی در این خصوص که یک سال از بررسی قراردادهای نفتی می‌گذرد، نخبگان نیز شکایتی در دیوان عدالت اداری در این باره داشتند. این شکایت در چه مرحله‌ای است؟ تصریح کرد: من از اینکه شکایتی درخصوص قرارداد نفتی در دیوان عدالت وجود داشته باشد، نشنیده‌ام اما نشنیدن من به معنی نبودن شکایت نیست.

درخصوص سند ۲۰۳۰ شکایتی در دیوان عدالت اداری وجود دارد

او با بیان اینکه درخصوص سند ۲۰۳۰ شکایتی در دیوان عدالت اداری وجود دارد اما به مرحله رای نرسیده است، خاطرنشان کرد: دیوان عدالت اداری روالی در صدور حکم دارد. ابتدا موضوع شکایت به اطلاع دستگاه مربوطه می‌رسد، پاسخ آن‌ها را در کمیسیون تخصصی بررسی می‌کنند، اگر لازم باشد از طرفین دعوت می‌شود و سپس در هیات عمومی آن شکایت بررسی می‌شود.

این مقام عالی قضایی افزود: اگر در مورد قرارداد نفتی شکایت شده باشد، این روال انجام می‌شود. تا زمانی که مصوبه یا حکمی در دیوان عدالت اداری ابطال نشود، آن قرارداد اجرا می‌شود مگر اینکه دستور موقت داده یا رسیدگی ماهوی شود اما تا دستور موقت ندهند، اجرای آن قرارداد ادامه می‌یابد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز