خبرگزاری کار ایران

عارف:

دولت روحانی رای خود را از گفتمان اصلاح طلبی به دست آورده است/ خود را نسبت به مردم متعهد می‌دانیم

asdasd
کد خبر : ۵۱۲۹۵۸

رییس فراکسیون امید مجلس، با مثبت ارزیابی کردن جلسه بعد از ظهر امروز این فراکسیون، بر ضرورت تعامل با دولت متکی به رای گفتمان اصلاحات و همچنین لزوم ایفای وظایف نظارتی مجلس تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا عارف با بیان اینکه در جلسه عصر امروز فراکسیون امید بیش از سی نفر از نمایندگان به بیان نقطه نظرات خود درباره روند شکل گیری دولت دوازدهم و انتظارات موجود از این دولت پرداختند، تصریح کرد: در مجموع نظر ما این است که دولت آقای روحانی هم در سال ۹۲ و هم به شکل ملموس‌تر در سال ۹۶، رای خود را از گفتمان اصلاح طلبی به دست آورده و ما به عنوان نمایندگان این گفتمان در مجلس، باید با این دولت تعامل کنیم و نگاه ما به این دولت مثبت است.

رییس فراکسیون امید مجلس با تاکید بر اینکه این تعامل و همراهی از ابتدا وجود داشته، گفت: ما می خواهیم در ادامه مسیر هم این تعامل به حداکثر برسد.

عارف همچنین با اشاره به لزوم توجه به سرمایه اجتماعی اصلاح طلبان و حامیان دولت، افزود: در عین حال و ضمن حفظ فضای تعاملی مثبت بین فراکسیون امید و رئیس جمهوری، ما خود را نسبت به مردم متعهد می‌دانیم و در این راستا بر انجام وظایف نظارتی خود به عنوان وکلای ملت نیز تاکید داریم و معتقدیم این دقت و نظارت، در راستای کمک به دولت دوازدهم برای تشکیل کابینه‌ای کارآمد، ضروری است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز