خبرگزاری کار ایران

ترامپ:

ایران به واسطه توافق هسته‌ای تقویت شده است

asdasd
کد خبر : ۵۱۵۸۱۹

ترامپ روز گذشته در موارد مختلف ایران را تهدید کرد. او با اعتراف به تقویت ایران به واسطه برجام مدعی شد: اگر ایران به تعهداتش پایبند نباشد مشکلات عظیمی در انتظارش است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری سی بی اس، دونالد ترامپ روز سه‌شنبه به ایران هشدار داد که به مفاد توافق هسته‌ای پایبند بماند وگرنه مشکلات بزرگی در انتظار تهران خواهد بود.

رییس‌جمهوری آمریکا با بیان اینکه ایران به واسطه توافق هسته‌ای تقویت شده است، گفت: اما این قدرتمندی زیاد طول نخواهد کشید. 

ترامپ در مصاحبه‌اش با روزنامه وال استریت ژورنال درباره توافق هسته‌ای گفته بود اگر ایران تا سه ماه آینده به تعهداتش در برجام پایبند بماند، تعجب خواهد کرد.

ترامپ همچنین در جریان سخنرانی خود در اوهایو، تنها یک  هفته بعد از تایید پایبندی ایران به برجام، این کشور را تهدید کرد.

مقام‌های دولت ترامپ هفته گذشته گفته بودند که تحریم‌های اقتصادی جدیدی علیه ایران آماده اعمال شدن است.

رئیس‌جمهوری آمریکا در سخنرانی خود در اوهایو گفت: اگر توافق هسته‌ای آن طور که انتظار می‌رود تایید نشود، مشکلات بسیار بسیار بزرگی برای ایران به وجود خواهد آمد. باور کنید این اتفاق خواهد افتاد.

او گفته شاید شما فکر کنید آنها گفتند از آمریکا ممنونیم ما واقعا عاشق شما هستیم. در عوض آنها تقویت شدند. این رویه بیش از این ادامه نخواهد یافت.

ترامپ در مصاحبه‌اش با وال استریت ژورنال نیز گفته ما درباره مساله تایید ۹۰ روزه حرف می‌زنیم اما من تعجب خواهم کرد که اگر ایران به تعهداتش پایبند بماند.

او گفته زمان آن رسیده که دموکرات‌ها از مقاومت دست بکشند. بله این کاری است که آنها می‌کنند: مقاومت. آنها در نهایت باید به آنچه برای مردم آمریکا بهتر است تن دهند اما احتمالا در نهایت ما خودمان باید دست به کار شویم.

ترامپ بار دیگر مساله اسلام‌گرایی رادیکال را مطرح کرد و گفت تروریست‌های رادیکال نباید اجازه ورود به کشور را داشته باشند. ما تنها باید به کسانی اجازه ورود به کشورمان را دهیم که در ارزش هایشان با ما اشتراک نظر داشته باشند.

به گزارش رویترز، ترامپ خود را یک شخصیت ضد ساختار معرفی کرده است. این چیزی بود که ملانیا ترامپ زمانی که دونالد را روی صحنه دعوت می‌کرد، عنوان کرد.

او گفت: واشنگتن در هر اقدامی که دونالد انجام می‌دهد، مقابل او قرار دارد اما من می‌دانم که همسرم هرگز دست نخواهد کشید.

ترامپ در این سخنرانی جنجالی خود گفت: من به جز ابراهام لینکلن باید بگویم با همه روسای جمهوری آمریکا تا کنون فرق دارم. ما باید سریع‌تر پیش برویم. ما هرگز نباید زیر بار منت لابی‌گران و گروه‌هایی که منافع خاصی را دنبال می‌کنند، برویم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز