خبرگزاری کار ایران

سفیر ایران در عمان:

امیدواریم تا پنج سال آینده حجم تبادل تجاری تهران و مسقط به پنج میلیارد دلار برسد

asdasd
کد خبر : ۵۱۶۳۶۰

سفیر جمهوری اسلامی ایران در عمان با عبدالله بن ناصر الحراصی رئیس محترم رادیو و تلویزیون سلطنت عمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

بله گزارش ایلنا، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا نوری شاهرودی در این دیدار از روابط ممتاز میان دو کشور تجلیل کرده و به آغاز تحول در تقویت روابط اقتصادی و حرکت به سوی تعاملات اقتصادی خبر داد و گفت: ما امیدواریم تا پنج سال آینده حجم تبادل تجاری میان دو کشور به پنج میلیارد دلار برسد.

او همچنین اشاره کرد که دو کشور با سابقه تاریخی، تمدنی و فرهنگی مشترک می‌توانند بیش از پیش در بخش‌های مختلف فرهنگی و به ویژه صداوسیما با یکدیگر همکاری و تبادل نظر داشته باشند. 

نوری شاهرودی در ادامه این دیدار همچنین از آمادگی صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران جهت همکاری با کشور دوست و برادر عمان در حوزه‌های مختلف خبر دادند. 

عبدالله بن ناصر الحراصی، رئیس رادیو و تلویزیون سلطنت عمان نیز با تمجید از شخصیت حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا نوری شاهرودی و یادآوری دوران سفارت ایشان در طرابلس و ریاض اظهار داشت: اطمینان داریم با حضور شما روابط میان دو کشور دوست و برادر در تمامی زمینه‌ها توسعه خواهد یافت.

او در ادامه به معرفی شبکه رادیو و تلویزیون آن کشور متشکل از چهار کانال تلویزیونی (ورزش، عمومی، فرهنگ و ادب و مباشر) و پنج رادیو (کودک و نوجوان، قرآن کریم، موسیقی کلاسیک، عمومی و خبری ) پرداخت.

طرفین در این دیدار زمینه‌های همکاری میان سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران و رادیو و تلویزیون سلطنت عمان را مورد بررسی قرار داد و بر لزوم ارتباط هرچه بیشتر میان دستگاه‌های مذکور در هر دو کشور تاکید کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز