خبرگزاری کار ایران

ابطحی در اینستاگرام:

دولت و سپاه برای پایان خناسانی که سربلندی ایران را نمی‌خواهند، تلاش کنند

asdasd
کد خبر : ۵۱۶۴۸۸

عضو مجمع روحانیون مبارز در واکنش به دیدار فرماندهان سپاه پاسداران با رییس‌جمهور نوشت: دو طرف باید این دیدار را پایان تلاش خناسانی کنند که سربلندی ایران را نمی‌خواهند. دولت و رییس‌جمهور و سپاه باید به شدت مراقبت کنند تا این روابط شیرین مستمر باشد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، محمدعلی ابطحی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به مسائلی درخصوص دیدار فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با رییس‌جمهوری پرداخت و در این رابطه نوشت: تصویر دیدار هفته گذشته فرماندهان سپاه پاسداران با رییس‌جمهوری از بهترین و اطمینان‌بخش‌ترین تصاویر این ایام پراختلاف بود.

او اضافه کرد: جامعه به آرامش احتیاج دارد. صد‌ها مشکل اقتصادی و سیاسی و اجتماعی پیش روی دولت است. اگر همه دستگاه‌ها با هم یک‌ دل باشند، شاید بتوانند مشکلات کشور را حل کنند. سپاه پشتوانه عزت و امنیت کشور است. دولت نمی‌تواند خودش را از این پشتوانه سنگین ملی بی‌نیاز ببیند. رویارویی سپاه با سیستم اجرایی هم به ملت آسیب می‌رساند و امنیت و اقتدار کشور را آسیب‌پذیر می‌کند.

ابطحی خاطرنشان کرد: دو طرف باید این دیدار را پایان تلاش خناسانی کنند که سربلندی ایران را نمی‌خواهند. دولت و رییس‌جمهور و سپاه باید به شدت مراقبت کنند تا این روابط شیرین مستمر باشد. نعوذبالله من شر الوسواس الخناس!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز