خبرگزاری کار ایران

رحیمی خبر داد:

بررسی طرح مقابله با اقدامات خصمانه آمریکا در نشست فوق‌العاده کمیسیون امنیت مجلس

asdasd
کد خبر : ۵۱۶۸۶۱

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از برگزاری نشست فوق‌العاده این کمیسیون به‌منظور رسیدگی به طرح مقابله با اقدامات خصمانه آمریکا خبر داد.

به گزارش ایلنا، علیرضا رحیمی در یاداشت کوتاهی که در کانال تلگرامی‌اش منتشر کرد، از برگزاری نشست فوق‌العاده کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به‌منظور رسیدگی به طرح مقابله با اقدامات خصمانه و ماجراجویانه آمریکا خبر داد.

نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس نوشت: امروز طرح یک فوریتی مقابله با اقدامات ماجراجویانه آمریکا در منطقه براساس ارجاع رییس مجلس، در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی طی جلسه فوق‌العاده رسیدگی خواهدشد.

او یادآور شد: قبلاً طی سه جلسه با حضور و مشارکت روسا و نمایندگان فراکسیون‌های سه گانه مجلس پیش نویس این طرح تهیه و به تایید رییس مجلس رسید و نهایتا به صحن ارائه گردید که یک فوریت آن دوهفته قبل در مجلس تصویب شد.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: در جلسات قبل آقای دکتر بروجردی و بنده برای نهایی کردن پیش‌نویس حضور داشتیم اما علت ارجاع به کمیسیون امنیت ضرورت تقویت بیشتر این طرح بود.

او یادآور شد: از زمان تصویب یک فوریت این طرح تا کنون، دو اقدام از سوی آمریکا اتفاق افتاد: تصویب نهایی طرح تحریم‌ها ی ایران روسیه و کره شمالی در مجلس نمایندگان و سنا و همچنین تحریم شش نهاد جدید متعاقب آزمایش موفقیت آمیز موشک ماهواره‌بر توسط مجلس نمایندگان

رحیمی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به فضاسازی که آمریکایی‌ها با هدف بازگرداندن جو ایران هراسی در جهان براه انداخته‌اند و نیز تلاش برای ایجاد موانع در بهره ایران از برجام طرح یک فوریتی اقدامات متقابل دیپلماتیک و متناسب می‌تواند پیام روشنی در اراده ایران برای استمرار برجام و استیفای حقوق ناشی از آن درپی داشته باشد.

به گزارش ایلنا، کمال دهقانی نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی نیز در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت از حضور وزیر اطلاعات در نشست فوق‌العاده امروز این کمیسیون خبر داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز