خبرگزاری کار ایران

رییس کل دادگستری استان تهران:

در راستای نیل به اهداف‌مان، باید استوار و با قوام باشیم

asdasd
کد خبر : ۵۱۷۵۹۹

رییس کل دادگستری استان تهران تاکید کرد: به عنوان سربازان سنگر عدل و عدالت باید در راستای نیل به اهدافمان، همواره استوار و با قوام باشیم.

به گزارش ایلنا، غلامحسین اسماعیلی در پنجمین جلسه از سلسله مباحث اخلاق موعظه‌ای با تبریک دهه کرامت، گفت: ما به عنوان سربازان سنگر عدل و عدالت با پذیرفتن و برعهده گرفتن این مسئولیت سنگین و خطیر، باید در راستای نیل به اهدافمان در این مسیر، همواره استوار و با قوام باشیم و بدین منظور نیازمند پند، اندرز و نصیحت‌های ارزشمند بزرگان دین هستیم تا دچار لغزش و اشتباه نشده و خدای ناکرده تمام زحمات و ارزش‌های دینی و معنوی ما در معرض خطر قرار نگیرد. 

رئیس کل دادگستری استان تهران در ادامه افزود: این نشست ارزشمند با همت معاونت فرهنگی دادگستری کل استان تهران و به منظور بهره‌مندی از نصایح اعاظم مذهبی تشکیل گردیده تا با برخورداری از آموزه‌‌های آن، در مسیر کار، سلامت و عزت نفس خود را حفظ و دچار گمراهی نشویم.

در ادامه این نشست، آیت‌الله ری‌شهری با محوریت موضوعات فلسفه و هدف خلقت ایجاد انسان و جهان، ضمن تفسیر آیاتی چند از سوره‌های مبارکه ملک، کهف و هود و بیان معیارهای احسن‌الاعمال و ویژگی‌های اخلاقی و معنوی انسان از جمله تعریف عقل در مبانی دینی و معارف اسلامی، داشتن نیت خالص و اخلاص در اعمال و... مطالب و توضیحات مبسوطی را بیان کرد و در پایان به قید قرعه تعداد پنج نفر از شرکت‌کنندگان در جلسه برای عزیمت به مشهد مقدس انتخاب شدند.

در این نشست آموزشی که در محل نمازخانه مجتمع قضایی امام خمینی (ره) برگزار گردید، آیت‌الله ری‌شهری، تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، غلامحسین اسماعیلی، رئیس کل دادگستری استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین فوادیان، معاون فرهنگی دادگستری کل استان تهران و جمع کثیری از قضات و کارکنان محاکم تجدیدنظر و کیفری یک استان و همچنین دوایر ستادی نیز حضور داشتند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز