خبرگزاری کار ایران

سردار عبداللهی اعلام کرد:

ساخت ۷۰ پروژه شهری توسط قرارگاه خاتم‌الانبیا/ آماده ارائه خدمات عمرانی به شهروندان هستیم

asdasd
کد خبر : ۵۱۸۰۲۴

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) با اشاره به انجام ۹۰ پروژه شهری توسط قرارگاه، از پایان ۷۰ پروژه انجام شده خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردارسرتیپ پاسدار عبادالله عبداللهی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) در آیین بهره‌برداری از بزرگراه شهید همدانی و تونل شهدای غزه در غرب تهران با اشاره به نامگذاری این بزرگراه به نام شهید حسین همدانی گفت: شهید همدانی دارای ویژگی‌های خاصی بود و نسبت به زیرمجموعه‌های خود بسیار رئوف و مهربان بود. 

او معضل زیست‌محیطی و آلودگی و ترافیک شهر تهران را بسیار جدی دانست و گفت: تهران یکی از بزرگترین شهرهای دنیا است و توسعه در شهر و حاشیه آن به صورت نامتقارن انجام شده است که برخی از این توسعه نامتقارن هم به علت ضعف مدیریت بوده است. 

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا تجمیع امور اداری در شهر تهران و اجبار شهروندان برای مراجعه به شهر تهران جهت رفع مشکلات اداری خود را یکی از دلایل گسترش ترافیک در شهر تهران عنوان کرد. 

عبداللهی در ادامه به برخی فعالیت‌های این قرارگاه پرداخت و اظهار داشت: بالغ بر ۹۰ پروژه در شهر تهران توسط این قرارگاه انجام شده که از این میان ۷۰ پروژه به پایان رسیده و ۲۰ پروژه در حال انجام است، پروژه‌های پل صدر، تونل نیایش، کاروانسرای سنگی از جمله این پروژه‌ها بوده است. 

او افزود: از این ۹۰ پروژه حدود ۵۰ کیلومتر تونل شامل تونل‌های بزرگراهی و مترویی و ۷۲ کیلومتر پل و روگذر بوده است و همچنین ۸۰ کیلومتر احداث بزرگراه که مجموعه این کارها بسیار سنگین بوده است و در شرایط سخت و با وجود ترافیک در سطح تهران واطراف پروژه‌ها به انجام رسیده است. 

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا همچنین خطاب به شورای شهر پنجم و مدیریت شهری جدید که در آینده عهده‌دار امور شهر خواهد بود، از آمادگی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا برای ارائه خدمات عمرانی به شهروندان خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز