خبرگزاری کار ایران

سیداحمد خاتمی:

هدف استکبار رواج تئوری اسلام منهای روحانیت و فرهنگ رایج روشنفکری است

asdasd
کد خبر : ۵۱۸۰۴۰

امام جمعه موقت تهران تاکید کرد: ارتش ایران برای دفاع از حریم ولایت و پاسداری از دین اسلام آماده هرگونه جانفشانی و ایثار است.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام سیداحمد خاتمی در جمع فرماندهان، مسئولان، کارکنان پایور و وظیفه تیپ ۳۶ میانه گفت: شما جوانان ارتش جمهوری اسلامی ایران باید قدر فرصت‌های طلایی و سرمایه عمر خود را بدانید تا از رهگذر آن محبوب خدا شوید و بن‌بست‌ها و مشکلات زندگی را برای خویش آسان کنید.  

او در رابطه با نقش ارتش در پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: خطری که به طور قطعی پیش‌روی جوانان ایران عزیزمان قرار دارد و باید با هوشیاری و بصیرت این خطر رو از خودشان دور کنند، خطر شبیخون فرهنگی است که الحمدالله با وجود سازمان عقیدتی سیاسی در ارتش و نیروهای مسلح این خطر خنثی شده و امروز ارتش ما یک ارتش مکتبی، پا در رکاب رهبری و گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان  است.

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان با اشاره به توانمندی‌های ارتش و آمادگی رزمی همه‌جانبه این نیروهای مومن و متعهد به نظام و انقلاب تصریح کرد: شاخصه اصلی ارتش ایران نسبت به سایر ارتش‌‌های جهان ولایتمداری و دینداری است چراکه ارتش ایران برای دفاع از حریم ولایت و پاسداری از دین اسلام و دفاع از حریم اهل بیت و ائمه معصومین (علیه السلام) آماده هرگونه جانفشانی و ایثار و از خودگذشتگی است و در هیچ ارتشی در دنیا نمی‌توان فرماندهی چون مقام معظم رهبری (مدظه العالی) که یک انسان وارسته، متدین، مومن به معنای اصلی، مدیر و مدبر و فقیه است را پیدا کرد. 

خاتمی افزود: هدف استکبار، صهیونست غاصب و ایادی آنها با توسل به شبکه‌های تصویری و فضای مجازی آلوده، این است که مردم، به ویژه نسل پاک جوان ما را به قبل از انقلاب (که  فضای لاقیدی و بی‌دینی بود) برده و تئوری اسلام منهای روحانیت و فرهنگ رایج روشنفکری را رواج دهند.

او ادامه داد: منافقین کوردل در ابتدای انقلاب شعار انحلال ارتش را سر دادند و از این طریق می‌خواستند ما را شیفته  فرهنگ غرب کنند که با هوشیاری حضرت امام خمینی (ره) توطئه آنها خنثی شد.

امام جمعه موقت تهران در ادامه با اشاره به ویژگی بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: امام خمینی (رحمه‌الله علیه) شخصیتی مومن، عابد و انقلابی داشتند که با شجاعت ذاتی، به خودباوری کامل رسیده بودند و عزتی به این ارتش دادند که هیچ ارتشی در دنیا چنین عزت و عظمت را ندارد و  نخواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز