خبرگزاری کار ایران

از سوی وزارت کشور؛

اعلام جزئیات نشست هیات نظارت بر انتخابات نمایندگان احزاب در کمیسیون ماده ۱۰

asdasd
کد خبر : ۵۱۸۵۳۴

بر اساس مصوبات جلسه امروز هیأت نظارت بر انتخابات نمایندگان دبیران کل احزاب ملی و استانی در کمیسیون ماده ۱۰ قانون نحوه فعالیت احزاب زمان مقرر برای حصول حدنصاب رسمیت جلسه انتخابات از ساعت ۸ لغایت ۹ صبح است.

به گزارش ایلنا، هیأت نظارت بر انتخابات نمایندگان دبیران کل احزاب ملی و استانی در کمیسیون ماده ۱۰ قانون نحوه  فعالیت احزاب، در جلسه امروز خود، تصمیمات مهمی را اتخاذ کرد.

بنا بر این گزارش، شرح کامل این مصوبات به شرح ذیل است:

۱- جلسات مورخ ۱۲ و ۱۳ مرداد ماه رأس ساعت ۸ صبح و صرفاً با حضور دبیران کل احزاب ملی و استانی و با ارائه معرفی نامه کتبی با سربرگ و مهر حزب مربوطه و شناسنامه یا کارت ملی دبیرکل برگزار می‌شود. 

۲- با توجه به تعداد احزاب ملی و استانی حدنصاب رسمیت جلسه مورخ ۱۲-۵-۱۳۹۶ حضور دو سوم دبیران کل احزاب استانی و حدنصاب رسمیت جلسه مورخ ۱۳-۵-۱۳۹۶ حضور دو سوم دبیران کل احزاب ملی است. تعداد احزابی که شرایط حضور در جلسات مذکور را ندارند در حد نصاب مذکور ملحوظ گردد. 

۳- اسامی نامزدهای انتخابات در روز رای‌گیری در محل جلسه انتخابات نصب می‌شود. 

۴- زمان مقرر برای حصول حدنصاب رسمیت جلسه از ساعت ۸ لغایت ۹ صبح است.

۵- پس از رسمیت جلسه و نطق مقدماتی دبیر کمیسیون ماده ۱۰ هیات رئیسه سنی مستقر می‌شود و درخصوص انتخاب هیات رئیسه منتخب به شیوه قیام و قعود اقدام شود. 

۶- دریافت برگه رای توسط هر یک از دبیران کل منوط به ارائه معرفی‌نامه رسمی و شناسنامه یا کارت ملی است.  

۷- در صورت عدم حصول حدنصاب مذکور در بند ۲، نوبت دوم جلسه انتخابات در مورخ ۲۶-۵-۹۶ برگزار خواهد شد (در نوبت صبح احزاب ملی و نوبت بعدازظهر احزاب استانی). 

۸- مهلت انصراف از نامزدی در انتخابات تا ساعت ۸ صبح روز انتخابات است و انصراف‌دهندگان صرفاً به طور مکتوب و با مکاتبه حزب ذیربط در سربرگ مربوطه اعلام انصراف می‌کند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز