خبرگزاری کار ایران

علی مطهری:

سهم صداوسیما از درآمد پخش مسابقات ورزشی بیشتر از فدراسیون فوتبال است/اختلاف نظر در مورد نحوه پرداخت حق پخش

asdasd
کد خبر : ۵۱۸۵۴۳

نشست اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال و مسئولان وزارت ورزش و جوانان و روسای باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس ظهر امروز با محوریت بررسی مسئله پخش تلویزیونی مسابقات فوتبال برگزار شد.

به گزارش ایلنا، علی مطهری، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در جلسه امروز اراده رفع مسئله حق پخش تلویزیونی مسابقات فوتبال در بین مسئولان ورزشی و رسانه ملی دیده شد، گفت: بر این اساس با توجه به اینکه مشکلات مالی وجود دارد باید به فرمول مناسبی برای حق پخش تلویزیونی مسابقات دست یابیم. 

او با یادآوری اینکه در برنامه ششم توسعه تاکید شده که وزارت ورزش و جوانان و صداوسیما باید راهکار اجرای رفع مسئله پخش تلویزیونی مسابقات فوتبال تبیین کنند، اظهار داشت: همه طرفین اصل حق پخش تلویزیونی را قبول دارند اما در خصوص میزان پرداختی‌ها و غیره نکاتی وجود دارد. 

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پخش تلویزیونی مسابقات امکان تبلیغات مناسب و کسب درآمدهای بیشتری را برای رسانه ملی بوجود آورده است، تصریح کرد: در مقابل امکان جذب تبلیغات داخل استادیوم‌ها و کسب درآمد برای فدراسیون فوتبال نیز به وجود آمده است. به عبارتی باید گفت که کسب این درآمد‌ها از طریق امکانات طرفین است اما میزان درآمد صداوسیما بیشتر از طرف مقابل است. 

به گزارش ایلنا به نقل از خانه ملت، مطهری افزود: در جلسه امروز به نتیجه قطعی دست نیافتیم اما گام رو به جلویی برای دستیابی به راهکار دراز مدت برداشته شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز