خبرگزاری کار ایران

عضو جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با ایلنا:

نمایش وحدت و انسجام مسئولان در مراسم تحلیف برای نظام اثرگذار خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۵۱۹۸۹۸

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: انسجام و یکپارچگی و حضور مسئولان خارجی‌ در مراسم تحلیف بیانگر حرکت ارزشمندی است که می‌تواند برای نظام بسیار اثرگذار باشد.

حجت‌‌الاسلام حسین ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، با اشاره به مراسم تحلیف رییس‌جمهور گفت: مراسم تحلیف و صحبت‌هایی که مطرح شد بسیار خوب بود و این وحدت و انسجام و یکپارچگی و حضور مسئولان خارجی‌ در این مراسم  بیانگر حرکت ارزشمندی است که می‌تواند برای نظام  بسیار اثرگذار باشد.

عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه در تنفیذ ریاست‌جمهوری هم صمیمیت و مهر و محبت در سراسر مراسم حاکم بود، ادامه داد: مراسم تحلیف بسیار ارزشمند بود و امیدواریم این مقدماتی که به خوبی فراهم شده زمینه‌ای برای حرکت‌های بعدی باشد که دولت بتواند مشکلات مردم را با توان و قدرت دولت حل کند.

ابراهیمی با اشاره به صحبت‌های رییس‌جمهور در مراسم تحلیف در زمینه سیاست‌ داخلی گفت: این مباحث در چارچوب برنامه ششم توسعه است که مورد توافق دولت و مجلس و نظام قرار دارد و تا این لحظه حرکت خوبی انجام است و امیدواریم که دولت و رییس‌جمهور در انجام وظایف خود موفق باشند .

عضو جامعه روحانیت مبارز مباحث رییس‌جمهور درباره برجام را در راستای سیاست‌های برنامه ششم توسعه دانست و گفت: همه ملت از سیاست برنامه ششم حمایت می‌کنند و رهنمودهای مقام معظم رهبری پیش‌روی دولت قراردارد و امیدواریم زمینه انجام وعده‌هایی که دولت داده است وجود داشته باشد و بتواند مشکلات ملت را حل کنند.

او با اشاره به تاکید روحانی بر مشی اعتدالی در دولت دوازدهم اظهار داشت : این دیدگاه خوب است و اسلام بر اساس هم اعتدال است که افراط وتفریط در آن وجود ندارد.

عضو جامعه روحانیت مبارز تاکید کرد: در عمل باید دید دولت به این شعارها تا چه حد جامه عمل می‌پوشاند و با ظرفیت‌ها و زمینه‌هایی که مهیا شده، امیدوارم دولت دوازدهم تحولی در کشور به وجود آورد که مردم در رفاه قرار گیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز