خبرگزاری کار ایران

فاضل‌میبدی در گفت‌و‎‌گو با ایلنا:

رییس‌جمهور علیرغم فشارها از مواضع خود کوتاه نیامده است

asdasd
کد خبر : ۵۱۹۹۵۷

یک مدرس حوزه علمیه قم گفت: روحانی در دولت قبل با وجود هجمه‌هایی که صورت گرفت و تا قبل از مراسم تنفیذ هم ادامه داشت از موضع خود کوتاه نیامد و از اعتقادات خود عدول نکرد.

حجت‌الاسلام محمدتقی فاضل میبدی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره مراسم تحلیف و اظهارات سران قوا در این مراسم گفت: طی چندین دوره که ما بعد از انقلاب اسلامی مراسم تحلیف ریاست جمهوری داشتیم، می‌توان گفت مراسم روز شنبه با حضور جدی مهمانان خارجی بی‌نظیر و تاریخی بود.

او ادامه داد: رئیس‌جمهور در این مراسم سخنرانی جامع و مثبتی را ایراد کرد. او سیاست خارجی، سیاست داخلی، رویکرد دولتش و آن چیزی که مردم به خاطر آن به پای صندوق‌های رأی آمده بودند، بیان کرد.

این استاد دانشگاه مفید قم خاطرنشان کرد: روحانی خواسته‌های مردم را مطرح کرد او نشان داد که ما دنبال صلح هستیم و از جنگ‌ستیزی دوری می‌کنیم.

او در ادامه با اشاره به رفتار روحانی در مراسم تحلیف عنوان کرد: رئیس دولت دوازدهم رفتار و منش خوبی از خود نشان داد، نحوه برخورد او با کشورهای منطقه و بین‌المللی بسیار خوب، مثبت، صلح جویانه و ارزشمند بود.

فاضل مبیدی تاکید کرد: روحانی به دور از شعار زدگی و هیجان سخن گفت و نشان داد که سر جنگ با هیچ کشوری را ندارد.

او در ادامه با اشاره به این نکته که روحانی عنوان کرد: دولت او اهل اعتدال است ، نه از پرخاش می‌ترسد و نه با هیجان وارد جنگ می‌شود، گفت: این نکته به خوبی روشن می‌کند که روحانی چه رویکردی را در پیش دارد. ویژگی مثبت روحانی این است که تا به حال بر روی اصول خود ایستادگی کرده و کوتاه هم نیامده است. مشاهده کردیم در دولت قبل با وجود هجمه‌هایی که صورت گرفت و تا قبل از مراسم تنفیذ هم ادامه داشت، روحانی از موضع خود کوتاه نیامد و از اعتقادات خود عدول نکرد.

این مدرس حوزه علمیه قم به حواشی پیرامون چینش کابینه اشاره کرد و گفت: انتظار می‌رفت که درباره چینش کابینه، روحانی به طریق دیگری عمل کند،‌ اما نشان داد که برابر فشارها کوتاه آمدنی نیست و آن‌چه که درست است انجام می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز