خبرگزاری کار ایران

رئیس مجلس سنای اسپانیا در دیدار با ظریف:

برجام فرصت‌های بسیار خوبی برای سرمایه‌گذاری ایجاد کرده است

asdasd
کد خبر : ۵۱۹۹۸۵

رئیس مجلس سنای اسپانیا با وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار کرد.

به گزارش ایلنا، پیر گارسیا اسکودرو، رئیس مجلس سنای اسپانیا در ملاقات با محمدجواد ظریف ضمن ابراز خرسندی از حضور در ایران و مراسم تحلیف حسن روحانی گفت: مناسبات ایران و اسپانیا دارای سابقه دیرینه است و علاقه‌مندیم با جمهوری اسلامی ایران همکاری‌های خود را در ابعاد مختلف توسعه دهیم. 

او نیز ضمن خوش‌آمدگویی اظهار داشت: تبادلات مردمی و روابط فرهنگی و هنری به تقویت روابط کمک می‌کند. زمینه‌های خوبی برای همکاری و گفت‌وگو در خصوص موضوعات مختلف با اسپانیا وجود دارد. 

طرفین همچنین بر تقویت همکاری‌های اقتصادی و برطرف کردن موانع توسعه این همکاری‌ها تاکید کردند.

محمدجواد ظریف با تشریح ویژگی‌های کشورمان مانند انرژی ارزان قیمت، موقعیت جغرافیایی، نیروی انسانی کارآمد، ثبات و امنیت و... تصریح کرد: این عوامل زمینه مناسبی برای سرمایه‌گذاری شرکت‌های خارجی ایجاد کرده است. 

رئیس مجلس سنای اسپانیا در خصوص برجام نیز گفت: برجام فرصت‌های بسیار خوبی برای افزایش مبادلات تجاری، بازرگانی و سرمایه‌گذاری ایجاد کرده است و ما تاثیر مثبت آن را در مناسبات اقتصادی ایران و اسپانیا به وضوح شاهد هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز