خبرگزاری کار ایران

وزیر امور داخلی رژیم صهیونیستی اعلام کرد؛

اعطای روادید سرزمین‌های اشغالی به وبلاگ‌نویس ایرانی

asdasd
کد خبر : ۵۲۰۲۵۹

وزیر امور داخلی رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای مدعی شد: به یک وبلاگ‌نویس ایرانی به دلایل بشردوستانه اجازه ورود بدون وقفه او به سرزمین‌های اشغالی داده می‌شود.

به گزارش ایلنا، رویترز نوشت: اسرائیل روز یکشنبه به یک وبلاگ‌نویس ایرانی که مدعی بود به دلیل فشارهای ایران از کشور خارج است، پیشنهاد اقامت در رژیم صهیونیستی را داد. 

در این گزارش با اشاره به خبر روزنامه «تایمز آو اسرائیل» نوشت: «ندا امین» وبلاگ‌نویس ایرانی در سال ۲۰۱۴ با ادعای اخراج از ایران به ترکیه رفته و رژیم صهیونیستی نیز کار در یک وبسایت خبری را به او پیشنهاد کرده‌ است. 

«تایمز آو اسرائیل» نوشت: امین برای جلوگیری از بازگشت به ایران در دادگاه تلاش کرده و به دنبال کشور دیگری است که به عنوان پناهنده به آنجا مهاجرت کند. 

رویترز نوشت: ایرانی‌ها اجازه سفر به اسرائیل را ندارند اما بعد از درخواست فدراسیون روزنامه‌نگاری اسرائیل «اریه دری» وزیر امور داخلی رژیم صهیونیستی گفته به این ایرانی ۳۲ ساله روادید ویژه سرزمین‌های اشغالی داده خواهد شد. 

او مدعی شده جان این روزنامه‌نگار در خطر است و به بهانه اهداف بشردوستانه اجازه ورود بدون وقفه او به سرزمین‌های اشغالی داده می‌شود.

به گزارش ایلنا رسانه‌های رژیم صهیونیستی پیش‌تر از احتمال دیپورت «ندا امین» خبر داده بودند. او خبرنگار «تایمز آو اسرائیل» است که مدت سه سال در ترکیه پناهنده بوده است. گفته می شود امین توسط دولت ترکیه درحال دیپورت به ایران بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز