خبرگزاری کار ایران

دادستان قزوین:

دستگاه قضا برای حفظ امنیت مردم با کسی تعارف ندارد

asdasd
کد خبر : ۵۲۰۵۰۰

دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت:دستگاه قضا برای تامین و حفظ امنیت مردم با کسی تعارف ندارد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام صادقی نیارکی گفت: با اولویت‌بندی و دادرسی منظم و توأم با علم و تدبیر می‌توان بر سرعت رسیدگی به پرونده‌ها اضافه کرد و با تصمیم زود و خوب می‌توانیم شاهد تحقق نتیجه اقدامات پلیسی و قضایی در جامعه باشیم که خود نوعی پیشگیری است.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین با انتقاد از ساده انگاری برخی خانواده‌ها تاکید کرد: در گذشته نه چندان دور وقتی یکی از اعضای خانواده بعد از چند ساعت به خانه نمی‌آمد، اعضای دیگر از طریق بیمارستان، مراجع انتظامی و ... علت تأخیر عضو دیگر خانواده را مورد پیگیری قرار می‌دادند ولی امروزه شاهد هستیم که برخی از خانواده‌ها یک روز و یا حتی چند روز پس از عدم بازگشت عضو خانواده نسبت به این مهم اطلاع رسانی می‌کنند.

او افزود: انتظار این است که ناجا نیز رویکرد خود در بحث کشف علمی جرم را بیش از پیش سرعت ببخشد. البته گام‌های خیلی خوبی برداشته شده ولی امروز جرائم پیچیده شده و انسان‌های متخلف نیز از رویکردهای خاص و روش‌های جدید برای اقدامات مجرمانه بهره می‌گیرند که لازم است اقدام پلیس روزآمد شود.

نیارکی یادآورشد: دستگاه قضا برای تأمین و حفظ امنیت مردم با کسی تعارف ندارد و از طرفی برای شنیدن انتقاد و همراهی و همکاری اقشار مختلف نیز آمادگی دارد چرا که اعتقاد داریم امنیت حاصل دستاورد جمعی در بخش‌های مختلف است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز