خبرگزاری کار ایران

حجتی در جمع خبرنگاران:

برای وزارت جهاد کشاورزی با من صحبت شده است/ ارادت زیادی به خاتمی و روحانی دارم/ فردا لیست وزرا معرفی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۲۰۸۰۸

حجتی اعلام کرد: برای وزارت جهاد کشاورزی با من صحبت شده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، محمود حجتی در حاشیه مراسم ترحیم آیت‌الله مروارید در مورد حضورش در کابینه دوازدهم گفت: آنچه رییس جمهور معرفی می‌کند مورد تایید همه ماست. البته من در جریان آخرین وضعیت و جزییات کابینه دوازدهم نیستم و اینکه چه کسانی در کابینه دوازدهم هستند را من نمی‌دانم. طبق شنیده های ما قرار است که فردا لیست وزرا معرفی شوند اما خبر دقیق را دفتر رئیس جمهور باید اعلام کند.

او افزود: آنچه با من صحبت شده همین سمت (وزارت جهاد کشاورزی) است البته ممکن است تا روز معرفی کابینه تغییراتی ایجاد شود برخی موارد در این امر دخالت دارد اما آقای رییس جمهور طبق نظر خودش عمل می‌کند.

حجتی در پاسخ به سوال ایلنا مبنی بر اینکه آیا تاکنون از طرف خاتمی به روحانی پیامی داده‌اید، گفت: من سخنگوی آقای خاتمی نیستم و بنده تاکنون هیچ پیامی را از سوی وی به آقای روحانی انتقال نداده‌ام. البته ارادت زیادی به آقای روحانی و خاتمی دارم با هر دو بزرگوار کار کردم خود اما اگر آقای خاتمی پیامی داشته باشد خودش آن را به آقای روحانی منتقل می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز