خبرگزاری کار ایران

موسوی‌لاری در جمع خبرنگاران:

وضعیت وزارت‌ آموزش و پرورش هنوز به نتیجه نهایی نرسیده است

asdasd
کد خبر : ۵۲۰۸۱۲

نایب رییس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان تاکید کرد: هنوز وضعیت برخی وزارت‌خانه‌ها مثل آموزش و پرورش به نتیجه نرسیده است و باید دید چه کسی به مجلس معرفی می‌شود

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، حجت‌الاسلام موسوی لاری در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت کمیته بررسی عملکرد شورای عالی سیاست‌گذاری گفت: این کمیته در حال جمع‌آوری اطلاعات از شهرستان‌ها و استان‌ها و احزاب است تا نتیجه‌گیری کنند.

 

او در پاسخ به این سوال که عملکرد کمیته تعامل با رییس‌جمهور و نتیجه تعامل‌ها برای چیدن کابینه با توجه به مطالبات ۲۴ میلیونی چگونه است، گفت: این کارگروه یک جلسه با رییس‌جمهور داشت و مباحث کلی مطرح شد ولی روی مصادیق وارد نشدند که ببینیم رییس‌جمهور چه نتیجه‌ای گرفته‌اند.

موسوی‌لاری در خصوص منویات اصلاح‌طلبی و تعداد زنان که گفته می‌شود از سطح معاونت بالاتر نخواهد رفت، گفت: بالاخره طبیعی است که همه آنچه موردنظر گروه‌ها و تشکل‌ها و سازمان‌های مختلف اجتماعی بوده در مقدورات آقای رییس‌جمهور هم نبوده است.

او در خصوص ضعیف بودن وزرای پیشنهادی در برخی وزارت‌خانه‌ها نسبت به پیشنهادهای روحانی در دور اول گفت: لزوما روی آن گفته نمی‌شود داوری کرد. شاید همین افراد مطرح کارکرد مناسب‌تری داشته باشند ولی با کلیت این حرف موافقم. باید منتظر بود ببینیم خروجی لیست چه می‌شود. هنوز وضعیت برخی وزارت‌خانه‌ها مثل آموزش و پرورش به نتیجه نرسیده است و باید دید چه کسی به مجلس معرفی می‌شود.

موسوی‌لاری در خصوص اینکه گفته می‌شود دو نظر در مورد سهم‌خواهی وجود دارد یک طرف می‌گویند سهم خواهی حق اصلاح‌طلبان است و عده ای این را رد می‌کنند، گفت: سهم‌خواهی چیز مناسبی نیست که بگویند ما حمایت کردیم، سهمیه ما را بدهید ولی راهنمایی و نظر مشورتی و توجه به مطالبات مردمی نکاتی است که اصلاح‌طلبان باید مطرح کنند. اتفاقا مشی اصلاح‌طلبان که گفتند ما سهم نمی‌خواهیم ولی شما در چارچوب آرای مردم حرکت کنید، بهترین بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز