خبرگزاری کار ایران

در پیامی؛

وزیر کشور روز خبرنگار را تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۵۲۰۸۱۸

وزیر کشور در پیامی فرارسیدن روز خبرنگار را گرامی داشت.

به گزارش ایلنا، متن پیام عبدالرضا رحمانی فضلی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن رحیم

جان نباشد جز خبر در آزمون

هر که را افزون خبر، جانش فزون

در تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی روزهایی وجود دارد که با مناسبتی خاص پیوند خورده و یادآور حماسه‌های فرزندان دلیر این آب و خاک است.

در این میان تکریم روز خبرنگار، بزرگداشت خون پاک کسانی است که جان دادند تا حقیقتی گفته شود. ۱۷ مرداد سالروز شهادت خبرنگار شهید محمد صارمی؛ روز بزرگی است که آحاد جامعه خدمات تلاشگران عرصه خبر و رسانه را ارج می‌نهند تا راه و رسم حرفه ای و اخلاقی آن شهید گرانقدر تداوم یابد.

روز خبرنگار به برکت خون شهید صارمی روز پاسداشت منادیان حقیقت‌گو برای حفظ آرمان‌های مقدس ملتی است که قدر تلاش فرزندان صدیق خود را در این عرصه خطیر، می‌داند و به آن افتخار می‌‌کند. خبرنگاران به عنوان حلقه واسط مسئولان و آحاد مردم، با فعالیت خستگی‌ناپذیر و شبانه‌روزی خود مخاطبان را از وقایع و رویدادهای جامعه آگاه و با ابتکار، خلاقیت و تیزهوشی خود در کسب و انتشار به موقع خبر، شور و نشاط و امید را به جامعه هدیه می‌کنند و اوج حضور تاثیرگذار خبرنگاران را می‌توان در عرصه‌های بزرگ و ملی، بخوبی احساس کرد. 

تولید و انتشار اخبار برگزاری مراحل انتخابات در کشور، ایفای نقش هوشمندانه در اطلاع‌رسانی وقایع امنیتی و حوادث غیرمترقبه، خبررسانی به موقع در ساماندهی آسیب‌های اجتماعی، تلاش رسانه‌ای در جهت احقاق حقوق شهروندی و سامانیابی امور شهری و روستایی و انعکاس حماسه حضور مردم در مناسبت‌های دینی و ملی از جمله این تلاش‌ها است.

همچنین تلاش گسترده خبرنگاران و اصحاب رسانه برای پوشش فعالیت‌های اثرگذار احزاب، تشکل‌های سیاسی و سازمان‌های مردم نهاد (NGO) به موازات برنامه‌های گسترده وزارت کشور برای ارتقا و ساماندهی حوزه سیاسی و اجتماعی کشور و از جمله احیای مجدد خانه احزاب و حمایت مؤثر رسانه‌ها از این روند، مستوجب سپاسگزاری ویژه وزارت کشور از فرد فرد خبرنگاران، عکاسان، تصویربرداران و سایر عوامل رسانه‌ای و خبری است.

اکنون ضمن بزرگداشت ۱۷ مرداد و ادای احترام به روح بزرگ خبرنگار شهید محمود صارمی و سایر شهدای رسانه، خدمات صادقانه خبرنگاران را ارج مینهم و برای یکایک خبرنگاران آرزوی توفیق در انجام این مسئولیت بزرگ را دارم.

عبدالرضا رحمانی فضلی 

وزیر کشور 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز