خبرگزاری کار ایران

پارسایی به ایلنا خبر داد؛

فراکسیون امید بر اساس خرد جمعی درمورد رای اعتماد به وزرای پیشنهادی عمل خواهدکرد/ ارزیابی نحوه بررسی صلاحیت‌ها در نشست صبح هیات رییسه فراکسیون

asdasd
کد خبر : ۵۲۱۱۶۹

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از برگزاری نشست صبح امروز هیات رییسه این فراکسیون برای بررسی نحوه ارزیابی صلاحیت‌ وزرای پیشنهادی کابینه دوازدهم خبر داد و تاکید کرد که این فراکسیون براساس خرد جمعی در رابطه با اعطای رای‌اعتماد به وزرا عمل خواهد کرد.

بهرام پارسایی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به برگزاری نشست صبح امروز هیات رییسه فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: هیات‌رییسه فراکسیون امید صبح امروز و پیش از آغاز جلسه علنی در جلسه‌ای درباره نحوه ورود فراکسیون به بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی کابینه دوازدهم بحث و تبادل‌نظر کردند.

او گفت: بر این اساس در جلسه صبح امروز هیات رییسه فراکسیون امید قرار شد کمیته‌های مرتبط از هر کمیسیون برای ارزیابی وزرای پیشنهادی تشکیل شود تا در ‌‌نهایت نتیجه ارزیابی خود را به فراکسیون اعلام کنند. 

نماینده اصلاح‌طلب مردم شیراز در مجلس دهم همچنین ابراز امیدواری کرد که دولت دوازدهم نسبت به تحقق وعده‌های انتخاباتی حسن روحانی اقدامات لازم را انجام دهد.

سخنگوی هیات رییسه فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در این رابطه گفت: فراکسیون امید، بانک اطلاعاتی درباره وزرای پیشنهادی تهیه خواهد کرد و آن‌ها را با توجه به شاخص‌ها ارزیابی می‌کند. 

او تاکید کرد: رای اعضای فراکسیون امید به وزرای پیشنهادی رای فراکسیونی خواهد بود و سعی خواهیم کرد در رابطه با نحوه اعطای رای‌اعتماد به وزرای پیشنهادی به نوعی اجماع در فراکسیون دست پیدا کنیم.

پارسایی در عین حال تصریح کرد: در مورد برخی وزرای پیشنهادی ذهنیات منفی و در مورد برخی نیز پیش‌فرض‌های مثبت وجود دارد اما در نهایت در فراکسیون به جمع‌بندی بر اساس خرد جمعی خواهیم رسید و بر این پایه عمل می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز