خبرگزاری کار ایران

دبیر ستاد مرکزی اربعین:

سیاست ستاد مرکزی اربعین کاهش آسیب‌ها برای عزیمت آسان زائرین است

asdasd
کد خبر : ۵۲۱۲۲۶

دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی تاکید کرد: هشتمین نشست ستاد مرکزی اربعین حسینی برای تعامل نزدیکتر و هماهنگی بیشتر با ستاد اربعین مستقر در عراق و با هدف اتخاذ سیاست‌ها و تدابیر جدید و واحد به صورت مشترک برگزار شد.

به گزارش ایلنا، مجید آقابابائی مدیرکل امور مرزی وزارت کشور و دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی درخصوص نشست مشترک ستاد مرکزی اربعین مستقر در عراق گفت: در سفر هفته آینده وزیر کشور عراق به جمهوری اسلامی ایران، سند و یادداشت تفاهم برگزاری مراسم اربعین به امضای وزیران کشور عراق و ایران خواهد رسید و در صورت توانائی دولت عراق و وجود زیرساختهای لازم در بعد تجهیزات فنی و حصول شرایط امنیتی مطلوب علاوه بر مرزهای رسمی مهران، چذابه و شلمچه مرز چهارم در خسروی نیز پذیرای زائران اربعین خواهد بود.

او افزود: مباحث عمده این جلسه آسیب‌شناسی اعزام زائران در سال‌های قبل و اتخاذ سیاست‌ها و تدابیر جدید برای عزیمت آسانتر زائران به عتبات عالیات در عراق بود.

مدیرکل امور مرزی وزارت کشور یادآور شد: پیش‌بینی بررسی و ایجاد بسترهای مکانیزم جدید برای تسریع در صدور روادید در سفارت عراق و در دفاتر صدور روادید در شهرهای تعیین شده کشور، تکمیل زیرساخت‌ها در مرزها و اتخاذ سیاست‌های هماهنگ بین ستاد مرکزی اربعین و ستاد اربعین مستقر در عراق و توجه خاص به موضوعات فرهنگی از جمله اقدامات انجام شده برای بهبود شرایط سفر زائران اربعین حسینی در سالجاری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز