خبرگزاری کار ایران

دادستان گرگان در همایش دادستان‌های مراکز استان‌ها:

امیدواریم این همایش به نتایج مطلوب و مد نظر دست یابد

asdasd
کد خبر : ۵۲۱۳۸۲

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان در مراسم افتتاحیه همایش دادستان‌های مراکز استان‌ها و دادستان‌های نظامی سراسر کشور ابراز امیدواری کرد برگزاری این همایش به میزبانی استان گلستان موجب ارائه تصویر مناسبی از عملکرد دادسرا‌ها و تقش آنان در ایفای وظایف در بخش‌های مختلف از جمله احقاق حقوق عامه شود.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام حقی دادستان گرگان با خوش آمد گویی به حاضران در این همایش به ارائه گزارشی از عملکرد دادستانی مرکز استان پرداخت. 

او کاهش ۱۴ درصدی ورودی پرونده‌ها و کاهش میزان پرونده‌های سرقت و ضرب و جرح را به عنوان نمونه‌ای از عملکرد خود اعلام کرد و گفت: با همکاری عزیزان در دادگستری استان گلستان کارگروه‌های ویژه پیشگیری از سرقت و ضرب و جرح را راه اندازی کرده اینکه نقش موثری در کاهش جرایم داشته است. 

حقی همچنین از کاهش تعداد پرونده هی مسن در سطح استان نیز خبر داد و گفت: گروه ویژه‌ای متشکل از قضات باتجربه هر دوماه یک بار در این خصوص به شعب سرکشی می‌کنند و بیش از ۲ هزار پرونده مسن تا کنون کم شده است. 

او از انسجام و همکاری بخش‌های مختلف در دادگستری استان گلستان به عنوان نقطه قوت و موفقیت برنامه‌های دادگستری استان نام برد‌.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز